Ook in Brian zit iets goeds..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daar komt je na 2 jaar achter
Ben trots op je
Nee die ex van Brain .. Leuke meidquote:
Hij kan dus wèl klaarkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]z'n sperma schijnt dus goed te werken
Én die van Bassie blijkbaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]z'n sperma schijnt dus goed te werken
Maar de potenciele SC beleggertjes kunnen nu beter even naar P&W kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn speciale subfora voor de beurskrach en voor sex, dus laten we 't maar over bassie hebben.
En bedankt!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hij kan dus wèl klaarkomen.
Ook weer opgelost
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:15 schreef Juud79 het volgende:
Ow My God, ik weet niet wat ik lees.... Zo blijkt maar weer, waar rook is is vuur...
Die Brian... een eigen Baboe gekweekt.
Vannacht op Poker After Dark: Gus Hansen tegen 5 dames..... pure seks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef -Blurk- het volgende:
Gaat het nu alleen nog maar over MK hier?![]()
Kunnen we het niet hebben over de beurskrach![]()
Of gewoon over seks?
Of over seks en Bassie?
Ik noem maar wat.
Mijn excuusquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
En bedankt!
* Dementor veegt koffie van zijn scherm.
Krijg je die bij de afwasborstel met zuignap!?quote:
O ja, die afwasborstel met zuignap, nog steeds niet gekocht, vond de Tarzanafwasborstel toch leuker. Is dat erg?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Krijg je die bij de afwasborstel met zuignap!?
Je man/vriend zou maar voor Sorbo werken en thuis komen met het nieuwste prototype afwasborstel..
Je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, die afwasborstel met zuignap, nog steeds niet gekocht, vond de Tarzanafwasborstel toch leuker. Is dat erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |