Nou niet echt, ik weet nog maar weinig af van die dag ??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee Mathara is écht een lekkere blonde meid van 23 jaar die gewoon door kan fokken als ze meer dan
40 graden koorst heeft![]()
ben je trouwens al op bezoek geweest ?![]()
Het ging me meer om de users die kwamen zeuren in Feedback.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
Dan zouden de (F)A's nog kunnen zien dat je online was denk ik, zou het zelf andersom doen als ik mod zou zijn, dan zet ik mezelf bewust op hidden zodat users niet weten dat ik de boel in de gaten houd en mocht er dan iets misgaan omdat ze denken dat je er niet bent, sla je toe en gooi je de boel dicht![]()
Zie er het nut ook niet van in om hem op online te zetten, staat toch altijd wel een pc aan hierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ja dat kan ik dan wel begrijpen, valt me alleen op dat het bijna bij iedereen offline staat hier
Nou na drie jaar zal ik het dan maar toegeven dat ik eigenlijk het alterego ben van Scanmanquote:
Daar kan het idd wel handig voor zijn jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging me meer om de users die kwamen zeuren in Feedback.
Ja, dát geloven we nu natuurlijk niet meerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar kan het idd wel handig voor zijn jaHeeft dus meerdere voordelen in dat geval
Anyway, ik moet nu even weg
Twee krukken nog. Mag thuis met één. Das wel zo handig. Kan ik wat meenemen als ik loop. Maar mijn looprek is nog heilig. Die prop ik vol (met was ofzo) en rol dat kreng van a naar b.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het weer op je heupen? Hoe gaat het muis, is er progressie of strompel je nog rond op je krukjes?
Welke dag?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Mathara het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik weet nog maar weinig af van die dag ??
En een pot met goudquote:
met Ribas is het denk ik wel goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Mathara het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik weet nog maar weinig af van die dag ??
Hai fan, hoe'st met Ribas??
ik wist het !!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou na drie jaar zal ik het dan maar toegeven dat ik eigenlijk de alterego ben van Scanman![]()
Vandaar ook dat bankverhaal
TIEThuhhhhhhhquote:
Klinkt goed muis. Dat rolkreng moet je voorlopig maar houden, was, rose, sigaretten of wat dan ook propt zo heerlijk weg in dat mandje. Handig toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:04 schreef Soury het volgende:
Twee krukken nog. Mag thuis met één. Das wel zo handig. Kan ik wat meenemen als ik loop. Maar mijn looprek is nog heilig. Die prop ik vol (met was ofzo) en rol dat kreng van a naar b.
ah dus je ligt nog steeds in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:14 schreef Mathara het volgende:
[..]
Manu, 2e bezoekronde is om 18:00. Breng die regenboog ook maar mee dan
Ja maar ik ga er echt niet de straat mee opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed muis. Dat rolkreng moet je voorlopig maar houden, was, rose, sigaretten of wat dan ook propt zo heerlijk weg in dat mandje. Handig toch?
Waarom geen wiet bezorgenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er echt niet de straat mee opDe AH bezorger is al kind aan huis [ afbeelding ]
Oh kut ja weer een bestelling doen voor vrijdag.. Valt soms echt niet mee. zit je op 45 euro en het min. is 60.
Zit ik weer vanalles te verzinnen. Maar als ik peuken nodig heb gaat het lekker snel
Staat allemaal in de SC 62 op het einde zo'n beetje {herhalen is te lang} Nee Manu is nog niet geweest, en ja ik lig nog in ziekenhuis.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
met Ribas is het denk ik wel goed![]()
Hoe is het met jou?
Lig je nog steeds in het ziekenhuis?
is Manu al op bezoek geweest?
en.. en.... en... zoveel vragen
Dat dacht ik al...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |