GMTAquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
Hé, maak eens een nieuwe aan!
Ik stem voor, laat het MK geneuzel zich maar verplaatsen naar een eigen topic, dat is er toch vast wel?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef -Blurk- het volgende:
Gaat het nu alleen nog maar over MK hier?![]()
Kunnen we het niet hebben over de beurskrach![]()
Of gewoon over seks?
Of over seks en Bassie?
Ik noem maar wat.
Maar Juud ik wil het zo graag!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik stem voor, laat het MK geneuzel zich maar verplaatsen naar een eigen topic, dat is er toch vast wel?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben ook weer met m'n mario kart benen op de grond gezet, Bong is echt zo'n 12x beter![]()
. Ik zie 'm nog net voor de eerste bocht en daarna mag ik
.
En er is een aparte topicreeks voor MK.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn speciale subfora voor de beurskrach en voor sex, dus laten we 't maar over bassie hebben.
Kijk, aan jou hebben we wat...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
@Gert: is idd een aparte MK reeks, zit nu te posten op de Wii dus kan een linkje niet zo snel vinden maar is idd beter om daar verder te gaan wat MK betreft![]()
Ja hoor, Bassie heeft het niet echt ontkent, volgens mij is hij best een beetje trots op zijn 'late schot in de herfst'quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En er is een aparte topicreeks voor MK.
EnBong
heeft zo'n 4000 uur Wii-training achter de rug en is denk ik onverslaanbaar.[ afbeelding ]
Maar ja.. is er nog niéuws, over Bassie.
pc uitzetten en effe snel peepenquote:
Ballen worden 's ochtends geschoren.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, gladde ballen is natuurlijk altijd goed he?
Dat gezeik over die ballen moet nu maar eens afgelopen zijn.quote:
Hoe fokking hard rock jij dan!?!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Nou en! Het is hier een sc en als ik wil rocken dan meld ik dat hier. Ga ik niet helemaal naar Games enzo.
'Hallo schatjes! Ik ben noekje en ik wil even zeggen dat ik echt keihard rock! Ik rock fokking hard.
Dat was het. Bedankt enkusjes
. '
Ik stem dus tegen.
Die zit nu in Spanje in de regen aan een zwembad....quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die drankjesplaatjes zullen wel een meerwaarde hebben, maar goed ik zal wel naar GAM verhuizen. Ben zo flexibel als adriaan de acrobaat.
Ja nou, eigenlijk vind ik blues leuker dus ik speel graag Stevie Ray Vaughan, Pride and Joy.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe fokking hard rock jij dan!?!!!!!!!
Geef eens een liedje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |