I'm with you on this one...quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik hoor 'm nu voor het eerstmaar hij klinkt inderdaad wel erg fijn
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:13 schreef Brennel het volgende:
Terugbonken![]()
Ik vind dit zo'n zeiknummer
Kan die plaat niet vaak genoeg horen en Richard Ascroft is een TOPPER ! Song For The Lovers is het enige hitje uit zijn solo periode maar ook die plaat is bijzonder fijn. Ben blij dat The Verve weer terug is want Love is Noise is toch ook bijzonder fijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ie uit kwam, maar hij staat op Urban Hymns, waar ook Bittersweet Symphony op staat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
hej dit is ook leuk als avater...alleen was t leuker als ie de andere kant opwees
20. Op de HTS krijg je soms ook nog steeds huiswerk hoor. Je moet alleen jezelf huiswerk opgevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Huiswerk klinkt ook jochie'ig
Wie alt sinds sie?
De cd waar het op staat is even fijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Postduifquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat zei Michiel nou bij alle manieren om m te bereiken?
Telefoon, mail, sms, krabbel?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Dat het te slecht weer is voor postduiven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, ik val weer door de mandquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat het te slecht weer is voor postduiven.
Niet als je 'em alleen hier neer zet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik hier Imagine van meneer Lennon aanvraag, gaat ie dan braaf gedraaid worden?
Die van mij staat al op fok.....quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ik mag m niet uploaden omdat ie teveel kb heeft *ofzo*
Ik dacht dus iets van "of registreer je op FOK" te horen... maar mn vriend zat er ook doorheen met een verhaal, dus kan t gewoon heel erg verkeerd verstaan hebben...quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet als je 'em alleen hier neer zet.
Dat zijn nog best geinige plaatjes!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Cotton Eye Joe
Nu nog de rest van die cd:
6 Prince Ital Joe Feat. Marky Mark United
10 Kristine W Feel What You Want
11 Gun Word Up
12 Lick Feat. Kentucky Martha Got To Move Your Body
18 Marusha Somewhere Over The Rainbow
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel voor volgende week al '90s jingles klaar hebben staan?
*Poing* ICQ!
*Poing* Buzzer!
*Poing* Briefkaart!
Double Visionquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
je had toendertijd zo'n liedje eurohouse nummer waar zo'n dame zingt
knock knock on a ........ a door
Die ken ik, die ken ik....quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
je had toendertijd zo'n liedje eurohouse nummer waar zo'n dame zingt
het refrein lijkt op .
knock knock knocking on a ? wacky ? a door hoe heet dat verdomde nummer nou
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel voor volgende week al '90s jingles klaar hebben staan?
*Poing* ICQ!
*Poing* Buzzer!
*Poing* Briefkaart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |