Ja, om uit te komen in iets heul veel beters dan een kutdorpquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
Gasten die met het OV door kutdorpen moeten
maar wel met het OVquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, om uit te komen in iets heul veel beters dan een kutdorp
ik heb geen brilquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:47 schreef TNA het volgende:
Het zegt Google Maps niets. Had je je bril wel op?
Ja dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:47 schreef Kekaa het volgende:
Mijn basisschool lag aan plein 1455.
Met de vraag of de mensen echt zo dom zijn bedoel je dat ze de data verkeerd hebben?
Dat verklaart een hoopquote:
Volgens mij ben jij degene die een bril nodig heeft, als je zo'n prachtige auto als een Twingo lelijk vindrquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ja vast. Anders had je toch ook geen Twingo gehad
noem jij zo'n gedrocht mooi?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die een bril nodig heeft, als je zo'n prachtige auto als een Twingo lelijk vindr
Daar hebben we het al heel uitgebreid over gehad in een ander topicquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
noem jij zo'n gedrocht mooi?![]()
nieuwe klacht: TS heeft een twingo
het was in het westen des landsquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:07 schreef -J-D- het volgende:
Plein 40-45 is de officiele naam van plein 44 in het centrum van Nijmegen.
Dit ter info
Nijmegen wordt overal nagedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar hebben we het al heel uitgebreid over gehad in een ander topic![]()
[..]
het was in het westen des lands
Hmm ja... want de 2e wereldoorlog is het enige wat er ooit gebeurd is... wil je daar een plein naar vernoemen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |