Marco Borsato is tegenwoordig kunst?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:37 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja okee, maar Paul is wel een beetje een kunstfreak (ik heb ook die special edition met dat fotoboekje erbij), dus het zou kunnen...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Marco Borsato is tegenwoordig kunst?____!
Oke, ik schrok alquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Sautor het volgende:
[..]Ik bedoelde meer dat de zanger een iets bredere en grotere interesse heeft, dus het zou maar zo kunnen dat hij Borsato wel kent. (Kunst was een beetje een vreemde uitdrukking
)
Alleen was de single van Borsato uit april 2008 en heeft Maximo Park deze single (naar mijn weten) nooit gespeeld voor begin 2009. Kan zijn dat ze hem al wat langer hebben liggen en opgenomen, maar er zit een flink tijdsverschil in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Oke, ik schrok al
Maar de gelijkenis is inderdaad groot, dat kan geen toeval meer zijn. Het lijkt me op de een of andere manier alleen een stuk waarschijnlijker dat Borsato het heeft gejat...
Mwa, het staat volgens mij sinds Glastonbury op de setlist. Was een wedstrijdje waarbij de fans of de setlist mochten samenstellen, of mochten aangeven welk nummer live gespeeld zou moeten worden. Sindsdien spelen ze het volgens mij op elke gig, dus het rode boekje is gewoon voor de sfeerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:55 schreef Irien het volgende:
*schop omhoog*![]()
Wat vonden jullie van Maximo Park op Lowlands? Ik kwam te laat, pas bij The Kid's are sick again (kwam door them crooked vultures). Ik vond het tofZe zetten zich helemaal in om de Alpha mee te krijgen. Toch een behoorlijke klus. Het klonk ook lekker
En Paul pakte er weer even het boek bij, bij Acrobat, wat op 3 voor 12 recensie opgeschreven werd als " hij kent de tekst niet"
Ik vond die derde plaat anders niet slecht. Beter in elk geval dan de tweede.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef portie het volgende:
Leuk dat ze weer terugpakken op hetgeen waar ze ooit goed in waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |