quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:44 schreef kollie het volgende:
NLS04, kunnen we dit jaar nog een jaarmix van je verwachten
Voegt niets toe aan het origineel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:52 schreef LeonH het volgende:
kom ik misschien al een beetje in de buurt? of nog niet?
oh jawel, passie en gevoel kan je er juist in kwijt... dan maak/remix je het gewoon zoals jij de plaat zou maken. Daarom blijf ik ook met m'n tengels af van goeie platenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Voegt niets toe aan het origineel.
Wat ik niet goed begrijp, waarom ga je tijd en energie steken in een nummer wat je niks aan vind. Dan kun je er toch geen passie en gevoel in kwijt? Lijkt me?
pass me 's ff die link want ik wordt heeeeeeelemaal gek van die stinkende Q-sitequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
scope vs A-lusion zoals je hem hoort tijdens het interview
waarschijnlijk is dat het dan ... maar normaal krijg je dan nog een gebroken quicktime.file icoontje bijquote:
Haha ja zijn leuke mixen voor in de auto! Heb jij toevallig geen overzicht meer van de mixen die je uitgebracht hebt? (Downloadlocatie zou ook leuk zijnquote:
Hè hè, thnx bartmanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
check het is echt de moeite waard...
hij heeft ten minste wat te vertellen in tegenstelling tot the prophet in het 1ste interview
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |