Volgens mijn toto ook, maar niet dus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Jnk18 het volgende:
In het begin d8 ik dat dit een makkelijke partij voor Madrid zou worden maar na een kwartier ofsow begon Zenith te voetballen.. Real niet slecht de 1e helft maar oh wat bagger in de 2e. Zenith had hier zeker een punt verdiend...
Toen ook pas in de verlenging.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
Zenit viel aan zoals Rusland dat deed tegen Oranje. toen lukte het wel te scoren, nu niet.
Zenit heeft gewoon enorm veel pech gehad. Ze waren gewoon veel beter en hadden eigenlijk moeten winnen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Jnk18 het volgende:
In het begin d8 ik dat dit een makkelijke partij voor Madrid zou worden maar na een kwartier ofsow begon Zenith te voetballen.. Real niet slecht de 1e helft maar oh wat bagger in de 2e. Zenith had hier zeker een punt verdiend...
Zonde is dat.. Van mij mogen ze de volgende ronde wel halen, leuke ploeg.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef DIGGER het volgende:
Tegen Juve hadden z eook al het betere veldspel, ze wisten alleen te matig om te gaan met de dode spelmomenten van Juve (En Juve had Buffon natuurlijk).
2-0 Stasevichquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Mijn God, het spookt in Wit-Rusland.
Jmmr, zie die kut club maar al te graag verliezen maar italianen kennende winnen ze het nog wel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
Juve 2-2 opnieuw Iaquinta
Bayern speelt natuurlijk wel tegen een goede tegenstander, terwijl ze zelf niet echt in vorm zijn.quote:
Maakt niet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |