Aah d8 dat je die kans van Robben bedoeldequote:
Noemt de UEFA de Allianz Arena dan niet ook anders?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik kwam er niet meer op de naam ervan en de UEFA noemt het stadion ook zo.
Daar noemen ze het Fußball Arena Munchen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Noemt de UEFA de Allianz Arena dan niet ook anders?
Emirates is hetquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik kwam er niet meer op de naam ervan en de UEFA noemt het stadion ook zo.
Krijg die plaatjes er niet goed in op 1 of andere manier krijg je alleen "afbeelding" in blauw te zienquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Misschien voor de OP Jnk?
moet je even [img][/img] tagjes voorplaatsenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Krijg die plaatjes er niet goed in op 1 of andere manier krijg je alleen "afbeelding" in blauw te zien
Bespaar je de moeite zou ik zeggen, of het nou 1e of 2e post is maakt ook niet zoveel uit, vooral niet voor 1 avondquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Krijg die plaatjes er niet goed in op 1 of andere manier krijg je alleen "afbeelding" in blauw te zien
Ok thanks and done.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
moet je even [ [url=]afbeelding[/url] ] tagjes voorplaatsen. En de url van de plaatjes daar tussen plaatsen.
Sopcast 6029, perfecte stream met engels commentaar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stream is eruit geknald bij mij trouwens.
Nice! ik heb mijn post met afbeeldingen weggehaaldquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ok thanks and done.
2e helft is niet zo leuk als de eerste helaas.
Hebben ze niets aan, kunnen ze beter even wachten tot de zomerquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Die Arshavin blijft wel een geweldige speler hoor![]()
Ik hoop dat Barcelona hem in de winter alsnog haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |