Haha, die is wel leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef Detroit het volgende:
God only knows what Brian Wilson meant.
Snow Patrol - Batten Down the Hatch.
Vergeet de geweldige vondst als 'The patriot cooooow' van scooter nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef ruud.nl het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice van Scooter natuurlijk, die ook verantwoordelijk is voor respect to the man in the icecreamvan!
Lol, van wie is die?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef ehqo het volgende:
"Ze sprak als een dove, ik verstond er geen reet van."
Acda en De Munnik - Lopen Tot De Zon Komt volgens mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:46 schreef Goover het volgende:
Ok, toch ga ik een Nederlandse zin uit de kast trekken: "Wat we samen vroeger droomde, weet de helft van ons niet meer."
En verder zou ik zo nog bergen met one-liners kunnen ophoesten, maar deze kwam als eerste in mij op.
quote:They painted up your secrets
With the lies they told you
And the least they ever gave you
Was the most you ever knew
Zo'n mooi nummer is datquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:15 schreef boskameel het volgende:
They painted up your secrets
With the lies they told you
And the least they ever gave you
Was the most you ever knew
Die hele tekst is trouwens geniaalquote:Now we can swim any day in november
"In de auto van de week zag ik een wolk die op Arafat leek"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef ehqo het volgende:
"Ze sprak als een dove, ik verstond er geen reet van."
Mooi nummer inderdaad. Ik heb als titel Dawson's Creek, maar dat komt waarschijnljk doordat het eens in dat televisie-programma met dezeflde naam gebruikt is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer is dat(Goo Goo Dolls - acoustic nr3 toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |