Om de zoveel tijd wordt de index her-wogen. Indextrackers volgen dit zo snel mogelijk door hun portefeuilles te her-balanceren in overeenstemming met de index, want anders krijgen ze een tracking error.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef athlonkmf het volgende:
Hoe zit het met trackers eigenlijk, als de index aangepast wordt (ik neem aan dat fortis niet lang meer in de index blijft).
Wordt de waarde van bv de AEXtracker "omgezet" naar de nieuwe indexsamenstelling?
Yep, same here. Ben ook flink aan het loeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens (saai inderdaad). Ook ik ben nog steeds bearish (Duh- anders had ik allang gekocht). Alleen probeer ik mezelf wel scherp te houden om niet te lang bearish te blijven. Want er komt een keer een einde aan de crisis. Op het moment dat er echt zicht is op een einde dan staan we tientallen procenten boven de bodem.
Mail me maar: andromeda2008@btinternet.comquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Dulcis het volgende:
Wie wil mij introduceren bij Binck en beiden ¤50,- ontvangen?
Heb net de aanvraagformulieren opgestuurd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hmm Alex Advanced is dus gratis. Zal me er vanavond eens in gaan verdiepen.
Gedaan!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mail me maar: andromeda2008@btinternet.com
Alex is een handelsnaam van Binckbank, dus zoveel verschil zit er niet in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binck is al 2 jaar achtereen uitgeroepen als beste, waarom kiezen jullie dan toch Alex?
edit - BinckBank: afgelopen weken forse toename aantal rekeningen
zoveel?? ik zit er ook aan te denken. is het niet gewoon zo dat je eenmalige transactiekosten betaald? en hoeveel is dat dan meestal ong?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alex is toch juist duurder als beleggen via de bank? Bij Alex betaal je 59 euro in de maand. Dat is best veel als je in totaal maar voor bijvoorbeeld voor 3500 euro belegd.
Bij de bank betaal je niet voor je rekening toch?
Die 59 euro .. betaal je waarschijnlijk voor de beschikbaar gestelde tostrams/ta's en analyses over verschillende markten. Niet doen dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
zoveel?? ik zit er ook aan te denken. is het niet gewoon zo dat je eenmalige transactiekosten betaald? en hoeveel is dat dan meestal ong?
248quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:50 schreef benzje het volgende:
Vraagje: Wat was de bodem van 2003 van de AEX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |