kdurf het biiiiiiiijjjjjjjjjnnnnnnaaaaaaa niet te vrage, maare wat dat?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
zal ik jullie eens iets stiekems laten zien ?
is nergens voor nodig, tis zo voorbij en je mist nixquote:
*tanden op elkaar zet & diep adem haaltquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan het wel aan je laten zien maarp as op want ik zit al tot mijn elleboog in je remember:P dus eht kan wel eens teveel worden voor je..
weetje zeker dat je het wil ?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
er is geen dikke stijl
ik ben duro en ik kwijl
ik heb een dikke kale kop
showtek is de top!!
Er is geen dikke stijl
ik ben walt en ik ben geil
vrouwen zie ik overal
toch jammer dat ik op mannen val
en dat studeert engelsquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat nou slotje, ik post gewoon door ... maar maak deze keer geen nieuwe.
En ik pas die DJ-lijst later nog wel aan.
Dus wie o wie zet zich deze keer in voor de meest relexte reeks op FOK!
SMD als in de zin van SMD met de plaat Just Like You? oftewel 50% van de Noisecontrollertjes? Oftewel Bas Oskam? of sla ik nu door?quote:
Steek mij tijd niet in het maken van showtek shirtjes. Die gasten zijn al druk met hun eigen shirts want blijkbaar verkocht hun album niet goed genoegquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
ku nej daar geen shirt van maken boy
album 2 ga ik gewoon boycotten. Ga er geen woord over zeggen, kost me te veel energiequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan eigenlijk neit wachten op album 2 dan kunnen we ze nog harder belachelijk maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |