abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62031698
Er komt een kleine sjonnie!

Of een vrouwlijke vorm
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:46:24 #77
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_62031974
Ik zat vandaag ook te denken aan een 3-4-3 systeem:

--------------------------Stekelenburg------------------------
-----vd Wiel/Silva----Oleguer/vd Wiel-------Vermaelen----

-------------------------Enoh/Lindgren------------------------
--------Gabri--------------------------------Vertonghen-----
------------------------Aissati/Sulejmani---------------------

-------Suarez------------------------------Aissati/Sulejmani-
-----------------------------Huntelaar--------------------------

Lindgren kan in dit geval dan de verdediging ondersteunen, en we hebben sowieso drie helden op het middenveld
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_62032271
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:00:42 #79
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_62032464
heb t al eens eerder gevraagd hier, maar toen geen antwoord gekregen.

Hoe goed is Rodney sneijder op dit moment, en wat is de verwachting van hem (tov zijn broer). En wanneer kunnen we hem in de eerste selectie verwachten?
Iemand enige ideeën?
pi_62032486
voor de mensen die constant klagen over de corners van Ajax, en dat zelfs de amateurs ze beter nemen, moeten nu eens Real Madrid kijken.. wat een slechte corners en vrije trappen komen er toch voorbij . blijkbaar is het toch niet zo makkelijk allemaal.
pi_62032565
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
voor de mensen die constant klagen over de corners van Ajax, en dat zelfs de amateurs ze beter nemen, moeten nu eens Real Madrid kijken.. wat een slechte corners en vrije trappen komen er toch voorbij . blijkbaar is het toch niet zo makkelijk allemaal.
Wesley doet zeker nog niet mee?
pi_62032611
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik zat vandaag ook te denken aan een 3-4-3 systeem:

--------------------------Stekelenburg------------------------
-----vd Wiel/Silva----Oleguer/vd Wiel-------Vermaelen----

-------------------------Enoh/Lindgren------------------------
--------Gabri--------------------------------Vertonghen-----
------------------------Aissati/Sulejmani---------------------

-------Suarez------------------------------Aissati/Sulejmani-
-----------------------------Huntelaar--------------------------

Lindgren kan in dit geval dan de verdediging ondersteunen, en we hebben sowieso drie helden op het middenveld
Lijkt mij niet zo'n puik idee. Ik vind vd Wiel en Silva namelijk totaal geen mannen voor een 3 mans verdediging.
pi_62032624
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:04 schreef toma het volgende:

[..]

Wesley doet zeker nog niet mee?
nee dat duurt nog wel 2 weken ofzo
pi_62032688
3-4-3 gaat toch niet gebeuren, en begrijpelijk
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:12:27 #85
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62032841
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef DurQ het volgende:
heb t al eens eerder gevraagd hier, maar toen geen antwoord gekregen.

Hoe goed is Rodney sneijder op dit moment, en wat is de verwachting van hem (tov zijn broer). En wanneer kunnen we hem in de eerste selectie verwachten?
Iemand enige ideeën?
Was gister bij Godenzonen & Co. Veel gelijkenis met z'n broer. Zelfde loopje zelfde inzet en veel talent ook. Maar zit pas in de A1 dus duurt nog aantal jaar voor hij bij de eerste selectie komt.
#FreeHat
pi_62033019
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Was gister bij Godenzonen & Co. Veel gelijkenis met z'n broer. Zelfde loopje zelfde inzet en veel talent ook. Maar zit pas in de A1 dus duurt nog aantal jaar voor hij bij de eerste selectie komt.
Wat goed is komt snel. Kijk maar naar Wijnaldum. Toen die bij het eerste kwam was hij officieel nog een B junior.
pi_62033076
Tering, weer die Vink.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62033129
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat goed is komt snel. Kijk maar naar Wijnaldum. Toen die bij het eerste kwam was hij officieel nog een B junior.
Maar bij Feijenoord hebben ze ook minder kwaliteit in het team waardoor het makkelijker is voor talenten om in het eerste te komen.
pi_62033176
He jammer. Bij elke post van toma in dit topic verwacht ik dan eindelijk z'n nieuwste creatie. Maar ik kom weer bedrogen uit.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62033358
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
He jammer. Bij elke post van toma in dit topic verwacht ik dan eindelijk z'n nieuwste creatie. Maar ik kom weer bedrogen uit.
Voorlopig komt er nog geen, misschien dat ik binnenkort weer eens aan de slag ga. Heb eigenlijk een 'grappenmaker' nodig die het concept vd tekening verzint zodat ik m uit kan werken. Mis zelf namelijk vaak de inspiratie voor een humoristische cartoon.

Dus als mensen willen helpen
pi_62034247
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
Lech Poznań is Slovenië toch?
Poznan is een grote stad in Polen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62034345
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Poznan is een grote stad in Polen.
Oh, ok. Dan ben ik op vakantie geweest in de buurt van een stadje dat ongeveer zo heette.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62035826
Wat een foto's in dat Ajax foto topic .

pi_62036003
Aanklager weet niets van 'zaak-Cornelisse'
quote:
Tim Cornelisse lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over een mogelijke schorsing. Dagblad De Telegraaf meldde dinsdagochtend dat de aanklager betaald voetbal een vooronderzoek is gestart naar de verdediger, maar van dit bericht blijkt niets waar. De KNVB sluit echter niet uit dat het duel met Ajax nog een vervelend staartje krijgt voor Cornelisse, die naar eigen zeggen onschuldig is.
quote:
“Procedure is dat in opdracht van de bond alle wedstrijden worden teruggekeken. Daar hebben we onze mensen voor. Omdat de zaak Suárez op de avond zelf al onderwerp van discussie was, is die voorrang gegeven.”
Media heeft dus wel degelijk enigzins invloed, maar bepaalt niet of er aangeklaagd wordt.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:06:14 #95
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_62036394
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Lijkt mij niet zo'n puik idee. Ik vind vd Wiel en Silva namelijk totaal geen mannen voor een 3 mans verdediging.
Silva misschien niet. Maar vd Wiel kan dat wel uitvoeren, denk ik. Ben het er wel mee eens dat het kwetsbaar is. Wel jammer, want anders kunnen we het luxe probleem op het middenveld niet oplossen
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:20:09 #96
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62036820
Stekelenburg;

Van der Wiel, Vermaelen, Urby;

Vertonghen, Aissati, Cvitanich, Enoh;

Suarez, Huntelaar, Sulejmani
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_62037099
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:20 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;

Jij post ook alleen maar opstellingen die zoveel mogelijk afwijken van die van Van Basten maar die nooit zullen voorkomen, omdat ze zo ontzettend stom zijn. Helaas zullen we je dan ook nooit eens kunnen bewijzen dat je daadwerkelijk geen enkel verstand van voetbal hebt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62037300
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jij post ook alleen maar opstellingen die zoveel mogelijk afwijken van die van Van Basten maar die nooit zullen voorkomen, omdat ze zo ontzettend stom zijn. Helaas zullen we je dan ook nooit eens kunnen bewijzen dat je daadwerkelijk geen enkel verstand van voetbal hebt.
daarbij is die achterhoede garantie voor minimaal 2 tegengoals.
pi_62038192
quote:
Stekelenburg;

bagger
pi_62038335
quote:
Stekelenburg;