misschien heb ik wat gemist , maar waarom hebben ze een vangkooi neergezet, je kat was toch al terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ze hebben gisterochtend een vangkooi uit gezet voor me, die komen ze strakkies weer ophalen.
Zijn nieuwe vriendin is toch ook een manquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Giel heeft weer echt teveel roze dingen aan bij DWDD
happy de peppy hardcorequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:Eins Zwei Polizei
![]()
Dit is toch wel DE shit hoor
14 jaar oude shit alweer...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:Eins Zwei Polizei
![]()
Dit is toch wel DE shit hoor
Eerst vangkooi neergezet, toen werd poekie gevangen, dus nu moet vangkooi weer weggehaald wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien heb ik wat gemist , maar waarom hebben ze een vangkooi neergezet, je kat was toch al terug
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Tatoo van een meisje op het rattenforum; me luves!
[ afbeelding ]
Ik heb em op Greatest Hits '94 Deel 3 staan. Samen met o.a. Rednex (Cotton Eye Joe) en Marco B (Dromen zijn bedrog).quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo oud alweer ?! oef, wat is de tijd dan weer hard gegaan.![]()
jammer dat de i en c een k lijken te vormenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Tatoo van een meisje op het rattenforum; me luves!
[ afbeelding ]
Zo diepzinnig vind ik m niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje te cartoony voor zo'n diepzinnige uitspraak.
Eurohouse lag toch voor Ein zwei polizeiquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo oud alweer ?! oef, wat is de tijd dan weer hard gegaan.![]()
MaW, of is dit nu Eurohouse?
Ow?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Piano bedoelde, maar Pjanoo betekend middag dutje meen ik!
Ah, zijn nieuwe vriendin is niet minderjarig, maar een manquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Giel heeft weer echt teveel roze dingen aan bij DWDD
I knowquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Soooo incredible, the love we have...
quote:
Is Giel heaumeau?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah, zijn nieuwe vriendin is niet minderjarig, maar een man
Nou ja, diepzinnig is het natuurlijk niet, maar ik kon er even geen beter woord voor vinden. In ieder geval vind ik niet dat de stijl en de uitspraak bij elkaar passen.quote:
Nou, ik moet nog ff gaan bedenken hoe/waar ik alle mixen online ga zettenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan ik iedereen op mn hyves alvast een warmhoudertje sturen dat heel binnekort (bijna) alle mixen te vinden zijn?
Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
hmmm ik hoor net van betrouwbare bron dat de LA-Gear sschoenen eindelijk op de markt zijn...morgen maar eens op jacht dus
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog ff gaan bedenken hoe/waar ik alle mixen online ga zetten
Maar het zal vast geen weken meer duren
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar is die roze frunnik-smile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |