"I hate you so much right now" van Kelis?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn eerste plaatje ooit aangevraagd bij MetMichiel![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
"I hate you so much right now" van Kelis?.
Als het allemaal goed blijft werken (zal het binnenkort nog wel vaker gaan testen) kan ik dus waarschijnlijk wel Serious Request opnemen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
Goed bezig Sirolf![]()
* Piles heeft spontaan zin in 90's Request na het horen van Michiel&Gerard die Sex on the Beach meezingen
Tofquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef Sirolf het volgende:
Als het allemaal goed blijft werken (zal het binnenkort nog wel vaker gaan testen) kan ik dus waarschijnlijk wel Serious Request opnemen.
Straks eens kijkenquote:Het beste 90s-filmpje van Ekstra Weekend op YouTube is trouwens Spice Girls.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:55 schreef on_air het volgende:
De Extra Editie; de "Het Regent Hier en Gitaar" editie, Hard en Veel was een succes.
Helaasquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef on_air het volgende:
Piles, liep jouw recorder toevallig mee zaterdag bij That's Live?
Ik heb het gehoord.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:55 schreef on_air het volgende:
De Extra Editie; de "Het Regent Hier en Gitaar" editie, Hard en Veel was een succes.
Mweh, ja. Maar staat nog niet online.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas![]()
Wil je het beeld, of alleen de audio? Want het is gewoon terug te luisteren neem ik aan
Aan het beeld heb je sowieso weinig, want That's Live komt niet uit de normale studio.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas![]()
Wil je het beeld, of alleen de audio? Want het is gewoon terug te luisteren neem ik aan
Staat wel online hoor, zie http://audio.omroep.nl/po(...)live/20080927-18.mp3quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:00 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh, ja. Maar staat nog niet online.
Audio trouwens alleen.
Daarom vroeg ik het voor de zekerheid ook maarquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:00 schreef Sirolf het volgende:
Aan het beeld heb je sowieso weinig, want That's Live komt niet uit de normale studio.
Heel goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef Sirolf het volgende:
Staat wel online hoor, zie http://audio.omroep.nl/po(...)live/20080927-18.mp3
En ik maar bij BNN kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat wel online hoor, zie http://audio.omroep.nl/po(...)live/20080927-18.mp3
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:20 schreef on_air het volgende:
S, ben helemaal hyperdepyper dat ik een luisteraar had.
Het contrast tussen de muziek en de onderwerpen was euhm... vrij groot.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Frickonastick. Hoop dat de muziek de rest goed maakte.
Ben ik goed in. Hoewel ik soms een "bruggetjes" uitzending heb; de muziek aansluitend bij de onderwerpen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het contrast tussen de muziek en de onderwerpen was euhm... vrij groot.
Vond het sowieso een flinke mindfuck. Of 3voor12 opeens het lokale nieuws erbij pakt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Ben ik goed in. Hoewel ik soms een "bruggetjes" uitzending heb; de muziek aansluitend bij de onderwerpen.
Studentenwoningen; Madness
Preventief fouilleren; ervoor Can't Touch This erna Touch Me
Maar de vorige thema uitzending was de BBQ Editie. Alleen maar BBQ platen. Terwijl ik toen een zware discussie had over vermeende Marokkanen en ambulancebroeders. Dat contrast was ook mooi.
Holy crap. Toewijdingquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Piles het volgende:
Zo, de Sandstorm's zijn geknipt
80 stuks heb ik er nu![]()
[knip]
Mocht er in bovenstaande uitzendingen toch een mix te horen zijn geweest, dan hoor ik dat graag
Als het kan dan met een tijdstip
Dan had je een studie moeten kiezen waar je net zo gepassioneerd over bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik dat nou ook eens voor m'n studie had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |