quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef Bedaarten het volgende:
*gaat zich zitten schamen in een hoekje*
quote:
quote:
Lijkt mij vrij correctquote:
quote:
gecheckt en goedquote:
als het fout is blijf je nog even ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef timmmmm het volgende:
als het goed is (wat ik vrijwel zeker weet) ga ik nu weg, dus ik kan geen vraag stellen
Helemaal goedquote:
leuke hobbyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:46 schreef Bedaarten het volgende:
Een Petomaan is iemand die het laten van scheten tot in de kunst heeft verheven.
Succes!!!quote:Antwoord mag iemand anders controleren, ik ga nu lekker naar de voetbal.
Fijne avond!
Helemaal goedquote:
correctquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Tsjee, ben je ook al zo oud?quote:
Wat doe je nu ? , nee zij is het nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:13 schreef Induhskaai het volgende:
Anna Pavlova!
Ja, zij is wel de bekenste en heeft een Nederlands aandoende naamquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:17 schreef Maizena het volgende:
Margot Fontijn
Wie mooi wil zijn ..op de foto overigens zie je Rudolf Nureyev., wellicht de bekendste mannelijke danser (maar veel verstand heb ik er niet van).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Zo een broek zou ik nooit zonder pijn kunnen dragen laat staan ermee dansen.
Nooit van gehoord.Maar van ballet heb ik ook geen verstand.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn ..op de foto overigens zie je Rudolf Nureyev., wellicht de bekendste mannelijke danser (maar veel verstand heb ik er niet van).
Die malliots zijn héél rekbaar hoor....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Zo een broek zou ik nooit zonder pijn kunnen dragen laat staan ermee dansen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:41 schreef Induhskaai het volgende:
Geen varkenspootje dus.
Ik gok nog een keer op bagel.
Sorry.........over het hoofd gezien....quote:
Houtspeer +1quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:10 schreef Houtspeer het volgende:
Ironman
had ik zonder al die hints wel gewetenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:16 schreef Houtspeer het volgende:
Wie heeft The Silmarillion geschreven?
Eindelijk zeg, nu kan ik gaan slapenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:03 schreef Szura het volgende:
[..]
had ik zonder al die hints wel geweten.
Tolkien natuurlijk, het meesterbrein achter Midden-Aarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |