zo vet het midden in een of ander dorpje ofzoquote:
Weet ik maar goed, noise en noise rock worden al vanaf het begin van deze thread op een hoop gegooidquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef bartrid het volgende:
Nee, maar die vallen toch ook best wel onder noise rock
Ah hier ken ik er nog een aantal niet van, allemaal noise rock?quote:Nog even mijn cd collectie doorgelopen, de volgende bands kan ik ook goed waarderen:
Godheadsilo, Boredoms, (vroeger werk van) Helmet, Fall of Because, Chrome Cranks, Glenn Branca, Head of David, Jesus & Mary Chain, Pain Teens, Part Chimp, Pissed Jeans, Pussy Galore, Scratch Acid, Boss Hog, Brainiac
Je had ze eens live moeten zien dan. Ik ben nog steeds niet bekomen van dat optreden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef emokid het volgende:
Grinderman lijkt me meer garage(toch?).
Mwah, die 2 Merzbow albums die ik heb (ok, eentje is dan een collaboratie met Nordvargr) kan ik prima in hun geheel luisteren. Mits in de stemming uiteraard.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:06 schreef bartrid het volgende:
Allemaal noise rock ja, geen Merzbow of Masonna. Die noise is leuk om te maken, leuk voor 4 minuten maar daarna gaat het me erg irriteren.
Heeeeeeeeeeeeeel erg de moeite waard.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef bartrid het volgende:
Jesus & Mary Chain
Zo te zien alleen in de US. The Obliterati is trouwens ook een goeie plaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:59 schreef Mizh het volgende:
ja ze spelen soms Vs. en soms Signals Calls and Marches
maar die komen ook al niet naar Nederland (net als MBV) of ook maar een beetje in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |