Neeeeeejj, Ravage is veul toffer!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:55 schreef Dagonet het volgende:
Maar misschien ga ik vragen of ze [ afbeelding ] met gloeiende ogen kunnen maken.
No shit, sherlock. Maar voor het geval je intussen hebt leren lezen: 'wat is er dan zo leuk aan?'.quote:
Die lag inderdaad wat meer op mijn niveau.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
Ik hou het graag toegankelijk voor iedereen.
Ik kan me af en toe best verlagen heur.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:16 schreef Blight het volgende:
Die lag inderdaad wat meer op mijn niveau.
Dat vind je grappig?quote:
Neah, zo mist ie zn effect, omdat ie schattig wordt zo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef Blight het volgende:
Ik vind 'm zo wel aardig: [ afbeelding ]
Da's ook Ravagequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neeeeeejj, Ravage is veul toffer!
Ziet er heul anders uit.quote:
Kijk Transformers.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:02 schreef Litso het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er dan tof aan is. Doet'ie kunstjes?
Truequote:
FireFox 3 maakt ze heel smooth als je ze vergroot, nu is het niet grappig meerquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef Blight het volgende:
Hoewel 'ie niet kan tippen aan: [ afbeelding ]
In Opera zijn ze juist heul lillik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:58 schreef Litso het volgende:
[..]
FireFox 3 maakt ze heel smooth als je ze vergroot, nu is het niet grappig meer
Sorry, rond de tijd van deze post stond ik "smile" voor een thorax xray te doen. Het lachen verging me toen bleek dat mijn gezicht er niet bij kon.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef Litso het volgende:
46 berichten door een forumcrewleden achter elkaar in een publiek forum. Score!
Al resultaat bekend?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, rond de tijd van deze post stond ik "smile" voor een thorax xray te doen. Het lachen verging me toen bleek dat mijn gezicht er niet bij kon.
Op de foto zullen botten staan.quote:
Damn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:11 schreef Pheno het volgende:
Maar ik kwam dus voor resultaten van de vorige onderzoeken:
niets.
Zelfs dat niet.quote:
Een hoop klachten na een acute buik (mijn darmen zagen het niet meer zitten en pleegden zelfmoord).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:09 schreef Litso het volgende:
Wat voor onderzoek?
Nou de acute buik was duidelijk een gevalletje blindedarm en hoge pijngrensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:32 schreef Litso het volgende:
Ai, dat klinkt niet prettig. Maar 'niets' in dit geval betekent dus dat er geen oorzaak is gevonden? In andere gevallen is 'niets' namelijk een redelijk positieve uitslag, dus ik was ff verward.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |