Nah, 2 dagen vrij genomen.quote:
Boy oh boy, wat ben ik daar aan toe. Nog 2 dagen.quote:
quote:
Is dat hoe die scootertjes heten?quote:
Jup. Ik wil er een. Gewoon voor de show.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat hoe die scootertjes heten?
Ik vind ze echt leuk..
Goed genoeg voor de TT.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Litso het volgende:
De prins met de witte afscheiding ook goed?
Koene ridders leggen het altijd af.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Litso het volgende:
Als ik later rijk ben koop ik een Vespa. Dan rijd ik naar Zwolle en schaak ik je, zoals het een koen ridder betaamt.
As je die ken, bejje echt de baas Lits, jeweets!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef Litso het volgende:
Ik heb vandaag Metallica en Slayer op Hard gespeeld
Nu The Devil Goes to Georgia nog![]()
Geen idee, hij is morgen pas hier.quote:
Zo zo, indrukwekkend. De opkomende erectie is al halverwege.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef Litso het volgende:
Ik heb vandaag Metallica en Slayer op Hard gespeeld
Nu The Devil Goes to Georgia nog![]()
Daarna Expert nogquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
As je die ken, bejje echt de baas Lits, jeweets!!
Youtube ftwquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef Misstique het volgende:
Mn broer heeft mn spel én gitaar gejat, ik kan dus niet kijken..
Dat is een nare ziekte.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:20 schreef rompompom het volgende:
Joy!!
Hoe was de ontslagronde vorige week? Nog dierbare collega's verloren?
Dan zal ik niet reageren door te zeggen dat het zeer goed te doen moet zijn, hoewel na afgelopen weekend alles in twijfel mag worden getrokken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:36 schreef Blight het volgende:
Ik mag het hier niet over voetbal hebben, dus ga ik niet aan rpp melden dat ik blij ben met de loting.
Piemelman wacht op geld.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Litso het volgende:
Piemelman!!1
Ik dacht aan captain cavemanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:23 schreef rompompom het volgende:
Hup Icesave.
Hoi static.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je nou niet met die onzin begint scheelt het een hoop moeite he wijshaas
Dat kan ik natuurlijk nog niet uit de (hoofd)doeken doen, maar er komen véél koekenpannen bij kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |