abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:19:05 #151
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_67198553
De boeken zijn kut:

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:16:53 #152
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_67200438
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef Cairon het volgende:
De boeken zijn kut:

hij is kudt!
pi_67201571
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef Cairon het volgende:
De boeken zijn kut:

Fijn dat jij ook een mening hebt en dat je dat ondersteunt met enkel een totaal uit zijn context gerukt citaat.

pi_67205762
Vermakelijke serie, als je vergeet dat je de boeken gelezen hebt. Ik vind een aantal dingen heel jammer in de serie, maar dat hoort er eigenlijk een beetje bij. Ik snap dat ze het verhaal uitwijken en een avontuur maken van elke aflevering, zoals genoemd wordt, maar laat de rode draad wel kloppen dan, dat is juist het belangrijkste van de boeken!

Trouwens, het meest indrukwekkende uit het eerste boek vond ik de periode dat Richard Cypher gevangen was door Denna, de Mord-Sith. De manier waarop dit verteld en weergegeven werd was ronduit briljant. Daarnaast miste ik daarin een belangrijk stuk, namelijk dat het zwaar wit werd door vergiffenis, niet door woede. Zedd lijkt ook niet gehinderd te zijn door enige kennis van tovenarij en kan niets anders dan vuur schieten uit zijn vingers...

Al met al, leuk hersenloos vermaak als je vergeet de boeken ooit gelezen te hebben..
pi_67205870
Dikke TVP !
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:15:10 #156
194233 Friday12
Originele kloon
pi_67226279
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:51 schreef chratnox het volgende:
Vermakelijke serie, als je vergeet dat je de boeken gelezen hebt. Ik vind een aantal dingen heel jammer in de serie, maar dat hoort er eigenlijk een beetje bij. Ik snap dat ze het verhaal uitwijken en een avontuur maken van elke aflevering, zoals genoemd wordt, maar laat de rode draad wel kloppen dan, dat is juist het belangrijkste van de boeken!

Trouwens, het meest indrukwekkende uit het eerste boek vond ik de periode dat Richard Cypher gevangen was door Denna, de Mord-Sith. De manier waarop dit verteld en weergegeven werd was ronduit briljant. Daarnaast miste ik daarin een belangrijk stuk, namelijk dat het zwaar wit werd door vergiffenis, niet door woede. Zedd lijkt ook niet gehinderd te zijn door enige kennis van tovenarij en kan niets anders dan vuur schieten uit zijn vingers...

Al met al, leuk hersenloos vermaak als je vergeet de boeken ooit gelezen te hebben..
mag het ook als je de boeken niet eens kent?
pi_67229781
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]

mag het ook als je de boeken niet eens kent?
Uiteraard! Hoewel ik de boeken wel aanraad als je een beetje van lezen houdt
  zondag 22 maart 2009 @ 02:40:35 #158
194233 Friday12
Originele kloon
pi_67284705
jammer dat er niet zoveel actie inzat maar voor de rest zeer goede epi
pi_67289122
Die chicken of doom is juist geweldig! Een van de beste stukken uit de boeken
Had een week last van angst voor alle kippen die ik zag!

Maar goed, hebben jullie episode 16 al gezien?? Ze zijn nu echt te ver gegaan. Alsof je door de drie boxes bij elkaar te leggen de macht krijgt. Waar is het boek van getelde schaduwen gebleven? Ze hebben nu de hele verhaallijn tot en met het einde van boek 11 verneukt. Het idee waar alle boeken om draaien is nu weg. Jenssen vond ik nog niet zo erg (behalve de vreselijk slechte acteur) maar voor de rest zijn ze echt te ver gegaan...En hoe gaan ze nu seizoen 2 doen?
Het maakt me echt niet uit als ze van de verhaallijn afwijken, maar ze moeten niet gaan sleutelen aan het idee, de essentie eigenlijk, van alle boeken.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:16:08 #160
194233 Friday12
Originele kloon
pi_67289274
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:10 schreef yesughei het volgende:

Maar goed, hebben jullie episode 16 al gezien?? Ze zijn nu echt te ver gegaan. Alsof je door de drie boxes bij elkaar te leggen de macht krijgt. Waar is het boek van getelde schaduwen gebleven? Ze hebben nu de hele verhaallijn tot en met het einde van boek 11 verneukt. Het idee waar alle boeken om draaien is nu weg. Jenssen vond ik nog niet zo erg (behalve de vreselijk slechte acteur) maar voor de rest zijn ze echt te ver gegaan...En hoe gaan ze nu seizoen 2 doen?
Het maakt me echt niet uit als ze van de verhaallijn afwijken, maar ze moeten niet gaan sleutelen aan het idee, de essentie eigenlijk, van alle boeken.
vanacht al gezien
het boek is verbrand in de pilot omdat ze voor teveel man stonden en het niet veilig was om het boek te behouden.
pi_67289621
HEt boek hoorde verbrand te zijn.
Richard heeft het uit zijn hoofd geleerd..toch ?
pi_67289845
Ja dat snap ik wel. Maar ik bedoel het hele ritueel rond het openen van de kisten van orden. Dat gaat echt niet door ze gewoon bij elkaar te leggen.
pi_67290503
quote:

Jenssen hoort in deel 7 ofzo pas naar voren te komen, de moeder van Richard is dood (dat is juist het hele punt, verkracht enzo..) en de kistjes van orden moeten op een bepaalde manier gelegd worden, met een bepaalde bezwering, in bepaald zonlicht e.d. Wat ze nu gedaan hebben slaat echt ronduit nergens op. Maargoed, ik heb in de serie al meer confessors voorbij zien komen dan in alle boeken bij elkaar, Kahlan zou de laatste zijn, in elk dorp is er wel 1. Denna geeft iemand de 'Breath of Life' en diegene komt weer tot leven... Zullen ze de boeken gewoon niet begrijpen of verkrachten ze de boeken met opzet?
  zondag 22 maart 2009 @ 13:22:51 #164
28033 Pek
je moet wat
pi_67291176
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:00 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zullen ze de boeken gewoon niet begrijpen of verkrachten ze de boeken met opzet?
Goodkind is er zelf bij betrokken, dus dat zal wel meevallen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_67293474
nee het valt niet mee...
En Goodkind heeft niks te zeggen over de verhaallijn
pi_67294146
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:22 schreef Pek het volgende:

[..]

Goodkind is er zelf bij betrokken, dus dat zal wel meevallen
Er wordt door vele fans op de website van Goodkind al gevraagd of hij geld nodig had, dat hij zijn ziel verkocht heeft. Zo denken veel mensen er dus over . Overigens heeft hij alleen de rechten verkocht, hij heeft over de serie niets te zeggen.
pi_67295009
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef yesughei het volgende:
nee het valt niet mee...
En Goodkind heeft niks te zeggen over de verhaallijn
en hij heeft er ook niet voor niets voor gezorgd dat ze de titel zo hebben veranderd dat die niet direct terugslaat op de boeken
pi_67304912
En dan nog...
Kijk je toch gewoon niet
  maandag 23 maart 2009 @ 02:38:26 #169
28033 Pek
je moet wat
pi_67313257
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:54 schreef chratnox het volgende:

[..]

Overigens heeft hij alleen de rechten verkocht, hij heeft over de serie niets te zeggen.
Dan mag hij zijn website wel eens updaten
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 24 april 2009 @ 01:37:58 #170
42300 Exterior
~ Quasi-alert
pi_68325039
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:51 schreef chratnox het volgende:

Hier ben ik het helemaal mee eens.
  vrijdag 24 april 2009 @ 02:07:58 #171
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_68325270
quote:
Jaaaaaa!! Die kip is creepy! Ik ben nu net bezig in dat deel!

Wel ontzettend jammer dat de serie kennelijk zo tegenvalt!!
Geen aanrader dus...?
You were born as an original. Don't die as a copy.
  vrijdag 24 april 2009 @ 02:22:53 #172
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68325340
Ik heb net Life on Mars USA af gekeken en ga deze maar es proberen.

"Being human" is ook een aanrader als je van vampieren en weerwoven houdt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68723173
Ga Being human zeker proberen
Ik vind legend of the seeker op zich wel een aanrader. Het is gewoon vervelend als je de boeken hebt gelezen, maar voor de rest is het best een leuke serie, hoewel het natuurlijk niet te vergelijken is met series als merlin.
Maar goed, hopen dat s2 het beter gaat aanpakken
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:26:07 #174
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68723337
Dit soort boeken en vooral fantasy is best slecht te verfilmen. Mijn favoriete boekserie is die van Aubrey/Maturin, wat ze ooit gedeeltelijk verfilmd hebben als 'Master & Commander'. Het haalde het absoluut niet bij de boeken, maar is toch een leuke film. Denk dat zo ook series als LotS moet benaderen.
Overigens vind ik LotS wel erg Amerikaans, al weet ik niet precies waarom. Ik houd toch wel van fantasy-achtige toestanden met de Britse inslag van Merlin en Robin Hood .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_68724993
Ja precies. Merlin is gewoon leuk om naar te kijken, op een of andere manier is het gewoon gezellig...
Maar in LotS willen ze alleen maar zogenaamde actie en en zo. Engelsen zijn gewoon veel beter in dit soort series!

Over de aflevering met Denna, die ze in de serie helemaal verpest hebben, zegt Craig Horner dit in een interview. Best wel een slappe reactie, maar ja...

Many of the scenes in the book are too graphic for TV. How have you guys worked around this?

You know, it's not necessary. We're making a different show. If we were making Wizard's First Rule, then we'd probably have to go to all that graphic stuff, which wouldn't be allowed on TV. So I think the fact that now we've just fully accepted that we're making our own show based on the Sword of Truth series, we don't need that stuff. I think it works better in books. You don't want to go to those dark places every day in your [living room] with your family. You just want to read them and think about them and let them have an effect on you. But you know, it wouldn't work on a family show. We did an episode like "Denna," which is — gosh, in the book, the torture is long and there's a lot more sex involved, but I didn't care if we got to do that or not. I just wanted to go through this journey of a defiant man who was basically just tortured and has to put his dignity away in a little room, lock it away with a key, and just get through this situation and be this woman's slave so he can just get through and survive. That's all it was about. When I read that part of the book, I didn't go "Aw gee, I really hope we get to go on and do all those horrible things which I won't name." Instead, it was "Gee I really hope I get to do that journey as an actor, that's really cool" and I did.
pi_68727253
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef yesughei het volgende:
Ja precies. Merlin is gewoon leuk om naar te kijken, op een of andere manier is het gewoon gezellig...
Maar in LotS willen ze alleen maar zogenaamde actie en en zo. Engelsen zijn gewoon veel beter in dit soort series!

Over de aflevering met Denna, die ze in de serie helemaal verpest hebben, zegt Craig Horner dit in een interview. Best wel een slappe reactie, maar ja...

Many of the scenes in the book are too graphic for TV. How have you guys worked around this?

You know, it's not necessary. We're making a different show. If we were making Wizard's First Rule, then we'd probably have to go to all that graphic stuff, which wouldn't be allowed on TV. So I think the fact that now we've just fully accepted that we're making our own show based on the Sword of Truth series, we don't need that stuff. I think it works better in books. You don't want to go to those dark places every day in your [living room] with your family. You just want to read them and think about them and let them have an effect on you. But you know, it wouldn't work on a family show. We did an episode like "Denna," which is — gosh, in the book, the torture is long and there's a lot more sex involved, but I didn't care if we got to do that or not. I just wanted to go through this journey of a defiant man who was basically just tortured and has to put his dignity away in a little room, lock it away with a key, and just get through this situation and be this woman's slave so he can just get through and survive. That's all it was about. When I read that part of the book, I didn't go "Aw gee, I really hope we get to go on and do all those horrible things which I won't name." Instead, it was "Gee I really hope I get to do that journey as an actor, that's really cool" and I did.
Het gaat er ook helemaal niet om of dat martelen in beeld werd gebracht of niet, het gaat erom dat Denna gedood werd in de boeken door Richard die het zwaard wit maakte uit vergiffenis. Op deze manier kon hij Denna doden en gaf hij haar haar laatste eer door "The kiss of life" van haar te nemen. Dit hield in de boeken in dat je de laatste levensadem van diegene overnam, waarna diegene stierf. Wat gebeurde er in de serie? De "Kiss of life" was ineens een manier om dode Mord-Sith weer tot leven te roepen. Mord-Sith hebben van zichzelf (als ik me goed herinner) geen magie, de aanraking van de Agiel doet henzelf tenslotte ook pijn. Net als afgelopen aflevering.. "There's another book of counted shadows! Oh noes, now Darken Rahl will get it if we don't run and kill everything in our way!"

De serie is nu ook niet kindvriendelijk met de 100 mensen die elke aflevering gedood worden, wat willen ze nou? Nee, in mijn ogen heeft Sam Raimi het verhaal echt naar de klote geholpen..
pi_68768379
Ja, in mijn ogen ook.

Maar wat ik in de serie niet helemaal snap, en wat in de boeken heel erg duidelijk is, is de rol van the book of counted shadows...
Want toen Richard in de serie de drie boxes bij elkaar legde, kreeg hij de macht van de orden (WTF!!!!!!???). Dus waarom moeten ze nu ineens dat boek hebben??
pi_68879778
Ik heb zelf nooit de boeken gelezen, en wilde gewoon is wat licht fantasy vermaak kijken waar ik me een tijdje mee bezig kan houden.
Vind het alleen erg tegenvallen. Heb de eerste 5 afleveringen gezien, maar ben weer gekapt. Vond het acteerwerk en script gewoon te brak voor woorden. Met name het script vond ik erg zwak, ik ging er vanuit een boekverfilming te kijken, en de eerste 5 afleveringen zijn gewoon 5 losse verhaaltjes lijkt het.
Wordt dat nog beter als ik een tijdje blijf kijken, of blijft het gewoon een slecht verhaal?

Is het een beetje de moeite de boeken te lezen overigens? Wat ik snel gezien heb vond ik het wel allemaal belachelijk veel, 11 (of meer, geen idee ) dikke boeken, dus zag er beetje tegenop om aan te beginnen. Als jullie zeggen dat de boeken 'harder' zijn, klinkt dat wel weer tof opzich. Kan je goed alleen het eerste boek lezen, of heb ik dan het idee dat ik ze alle 11 moet lezen om het verhaal te begrijpen?
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_68881606
Lees de boeken, doe het. Ik heb nog nooit zo mooi en meeslepend verhaal gelezen. Het heeft me heel wat nachtrust gekost. Hoewel niet elk boek even goed is en ik ze nog niet allemaal gelezen heb.

Je leeft zo mee met Richard en Kahlan. Je voelt de liefde tussen die twee branden... Op een gegeven moment wist ik het.... Ik ben de zoeker. Nachten lang heb ik rondgezworven met mijn zwaard. Strijden tegen elke vorm van onrecht....maar goed, Begin gewoon lekker bij deel 1
pi_68882456
Inderdaad, lees gewoon de boeken. Ik vind de serie wel beter worden. De afgelopen aflevering was best wel goed.
Maar de boeken zijn gewoon echt geweldig. Wat chingching zei klopt helemaal.
Maar als je gaat lezen, bedenk dan wel dat het soms best saai kan zijn. Zelf vind ik boek 1 het minst goed van alle boeken, en boek 6, Zuster van de duisternis, vind ik de beste. Als je het saai begint te vinden, denk dan maar aan boek 6 wat ik misschien wel het beste boek vind wat ik ooit heb gelezen. Ik heb net als chingching bijna hele nachten niet geslapen om te lezen...

Over boek zes gesproken, kennen jullie de serie merlin? En in die serie lady morgana? Toen ik die actrice voor het eerst zag, dacht ik meteen: Nicci! Zij is gewoon de echte Nicci. Het zou zo enorm vet zijn als zij Nicci gaat spelen straks!!
pi_68883823
was nicky niet blond?

En over de boeken, deel 1 is een redelijk sluitend verhaal. Dat verhaal is de opzet naar de rest van de 11 boeken, maar je kan het prima los lezen(hoewel je snel aan deel 2 zal beginnen als je het uit hebt ).
  maandag 18 mei 2009 @ 14:38:52 #182
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69151333
quote:
Disney-ABC Domestic Television has renewed its fantasy action hour, Legend of the Seeker, on Tribune Broadcasting’s owned stations for next fall, according to Disney-ABC Domestic Television Distribution President Janice Marinelli.

Tribune, which has operated as partner to Disney-ABC on the show from the beginning, owns stations in seven of the top ten markets and representing 35% of the country.

Legend of the Seeker, starring Craig Horner and Bridget Regan, has averaged between a 1.6 and 1.9 live plus same day national household rating since its Nov. 1 premiere. The show is produced by ABC Studios. Sam Raimi (Spider-Man, Spider- Man 2, Spider-Man 3 and The Evil Dead), Rob Tapert (The Grudge, Xena: Warrior Princess, Hercules: The Legendary Journeys and Cleopatra 2525), Joshua Donen (The Quick and the Dead), Ned Nalle (production executive for Xena: Warrior Princess and Hercules: The Legendary Journeys) and Ken Biller (Star Trek: Voyager and Six Degrees) serve as executive producers.
.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_69297383
Weet iemand wanneer dit op tv komt ik dacht dat het op bbc 1 kwam maar ik weet niet wanner.
Ik heb al alle afleveringen via youtube gekeken en nu wil ik het op tv bekijken.
pi_69433651
ik vind het een beetje belachelijk hou jullie denken jullie zijn precies allemaal filmcritticussen van beroep zeker jullie weten niet hoeveel bloed zweet en tranen het kost om zo een serie te regiseren laat staan te maken je mag blij zijn dat de verhaallijn van de boeken verschilt met de serie zo blijft het ook wat spannend voor de mensen die de boeken hebben gelezen en het acteerwerk is ook niet slecht ik zou het jullie wel eens willen zien doen ik zie jullie er al staan een mond vol tanden het zweet loopt gegarandeert van het gezicht en een broek vol....
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:04:21 #185
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69434742
Wij zijn geen filmcritici en jij duidelijk geen schrijver .

Ben blij dat de serie meer leuke punten heeft dan jij interpunctie . Maar al met al heb je wel gelijk. De boeken zijn de boeken en de serie de serie. De LotR-films zijn ook niet exact de boeken, de Hornblower films ook niet de boeken, de Sharpe serie ook niet (en daar heeft de schrijver aan meegewerkt zelfs en expres veranderingen aangebracht!).
pi_69435906
Ik blijf het wel jammer vinden dat er voor syndication gekozen is, dit legt toch veel te veel beperkingen op.
Zoals dat alle afleveringen op zichzelf staan, zo kun je geen grote arcs van een paar afleveringen doen. Ook moet het vaak geschikt zijn voor een jonger publiek, wat natuurlijk al garandeerd dat het verhaal niet zoals in de boeken kan zijn.

Dit had gewoon op een zender zoals HBO uitgezonden moeten worden, die hebben overigens ook al hun eigen Fantasy serie, namelijk A Game of Thrones.

[ Bericht 29% gewijzigd door Johnny Blaze op 26-05-2009 22:42:00 ]
pi_69437355
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef kevke het volgende:
ik vind het een beetje belachelijk hou jullie denken jullie zijn precies allemaal filmcritticussen van beroep zeker jullie weten niet hoeveel bloed zweet en tranen het kost om zo een serie te regiseren laat staan te maken je mag blij zijn dat de verhaallijn van de boeken verschilt met de serie zo blijft het ook wat spannend voor de mensen die de boeken hebben gelezen en het acteerwerk is ook niet slecht ik zou het jullie wel eens willen zien doen ik zie jullie er al staan een mond vol tanden het zweet loopt gegarandeert van het gezicht en een broek vol....
je hebt gelijk, maar ze krijgen er voor betaald en wij betalen ervoor(nouja, niet dus aangezien het hier niet op tv komt, maar als consument zijnde) dus mag je een zekere kwaliteit verwachten en die mist gewoon vaak in de serie. Dat het verhaal afwijkt van de boeken vind ik zeker geen probleem, aangezien het alleen voor een uitdieping van het universum zorgt, maar er gebeuren dingen die recht tegen de lijn van de boeken in gaan en belangrijke stukken worden totaal veranderd. Dit zorgt ervoor dat je als kijken wel de 'feel' van de boeken krijgt en lekker met het verhaal meedenkt, maar dan een emmen koud water in je gezicht krijgt als er opeens iets totaal anders en onlogisch gebeurt.

Begrijp me niet verkeerd,lik vind de serie zeker vermakelijk anders had ik hier ook al lang niet meer gepost, maar het is zo veel minder dan het had kunnen zijn.

Daarnaast is de casting, iig van Richard, gewoon slecht. In de boeken wordt hij beschreven als een grote vent en niet als een jongetje zoals in de serie. Op de kaft van de oudere druk van de boeken staan zelfs afbeeldingen.

Forum Admin woensdag 27 mei 2009 @ 21:32:16 #188
58651 crew  murp
murp
pi_69469250
morgen maar effe seizoen finale bekijken
pi_69577117
KAN IEMAND ZEGGEN HOE LAAT DIT OP TV KOMT EN OP WELK KANAAL
pi_69589907
Je capslock zit vast. En dit komt niet in nederland op tv.
pi_69635426
Vraag mij hoe ze straks seizoen 2 gaan beginnen (als dat er ooit komt).

Toch zusters van het licht? Fuer grissa ost drauka?
Mis ook de moddermensen.....
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
  Forum Admin dinsdag 2 juni 2009 @ 15:41:26 #192
58651 crew  murp
murp
pi_69635793
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef dmace het volgende:
Vraag mij hoe ze straks seizoen 2 gaan beginnen (als dat er ooit komt).

Toch zusters van het licht? Fuer grissa ost drauka?
Mis ook de moddermensen.....
geen idde, misschien komt ie in de oude wereld en heeft ie in aflevering1 al een beeld uitgehouwen van zichzelf met kahlan
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:02:40 #193
194233 Friday12
Originele kloon
pi_69636403
jullie lezen de boeken toch niet in het nederlands he
pi_69640227
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
jullie lezen de boeken toch niet in het nederlands he
stiekem wel

Had de eerste 4 delen van een FOK!er overgenomen in het Nederlands en heb de rest er gaandeweg bijgekocht. Heb nooit de behoefte gehad om over te schakelen naar het Engels, maar ben zeker van plan om ze nog eens origineel te lezen.
pi_69655525
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:33 schreef Johnny Blaze het volgende:

Dit had gewoon op een zender zoals HBO uitgezonden moeten worden, die hebben overigens ook al hun eigen Fantasy serie, namelijk A Game of Thrones.
Is die ook al op serie..jeehaa..t wordt steeds leuker
Das ook een hele goeie boekenreeks...
pi_70172369
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:41 schreef murp het volgende:

[..]

geen idde, misschien komt ie in de oude wereld en heeft ie in aflevering1 al een beeld uitgehouwen van zichzelf met kahlan
Aaaargh als ze dat doen word ik echt gek, ik vond dat het beste boek van de hele serie.
Maar ik denk dat ze nu alles van de boeken achter zich laten. Het verhaal wordt namelijk dat Darken Rahl via een scheur in de onderwereld terug komt of zoiets, dus niks met Jagang.
  zondag 21 juni 2009 @ 23:44:23 #197
194233 Friday12
Originele kloon
pi_70239516
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:23 schreef yesughei het volgende:

[..]

Aaaargh als ze dat doen word ik echt gek, ik vond dat het beste boek van de hele serie.
Maar ik denk dat ze nu alles van de boeken achter zich laten. Het verhaal wordt namelijk dat Darken Rahl via een scheur in de onderwereld terug komt of zoiets, dus niks met Jagang.
dat met darken rahl komt ook uit de boeken hoor

jang komt pas later aan bod in de boeken
pi_70250642
Hier spoilers voor serie 2 episode 1. Ik weet niet of het echt is, maar zo ziet het er wel uit.

http://spoilertv.blogspot(...)ker-episode-201.html
pi_74434615
Season 2 begint 7 November

http://www.dadt.com/lots/

En hier kun je wat filmpjes vinden uit season 2

http://www.facebook.com/LegendoftheSeeker
  donderdag 5 november 2009 @ 21:34:16 #200
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74434993
Charisma Carpenter?!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 15 november 2009 @ 15:32:47 #201
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74717113
lekker duister wel tot nu toe, seizoen 2
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_74721637
Ze lieten ook wel aardig wat meer bloed zien valt me op. Kerel de gespiest wordt en dan die generaal die gespiest wordt door het zwaard.
  zondag 15 november 2009 @ 19:04:50 #203
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74722324
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ze lieten ook wel aardig wat meer bloed zien valt me op. Kerel de gespiest wordt en dan die generaal die gespiest wordt door het zwaard.
ja, precies...geen kinderen als doelgroep, vermoed ik...

dat einde vond ik ook wel echt behoorlijk grimmig...
  zondag 15 november 2009 @ 21:12:50 #204
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_74727911
Enig idee wanneer het in NL uitgezonden wordt?
Of wanneer ze in NL op dvd uitgebracht worden?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_74728725
bloed, eindelijk? ik moet maar weer eens bij gaan kijken dan, zit ergens halverwege S1.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:11:12 #206
268089 whitesosa
Life sucks and then you die
pi_77960038
Ik ga na het weekend ook maar eens starten aan seizoen 2. Ik vond het eerste seizoen best vermakelijk zolang je maar niet gaat hopen dat het het boek volgt.
Ik las whitesoa ipv whitesosa
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:23:43 #207
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142884902
Ik ben dit nu aan het kijken na het lezen van de boeken, maar wat een ongelooflijke graftakketeringserie is dit zeg.

Hoe ze toch redelijk goede boeken zo hebben kunnen verneuken is me werkelijk een raadsel.
Laffe huichelaar
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:24:09 #208
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142884912
De kick meer dan waard, de gelegenheid om hierop te spugen
Laffe huichelaar
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:26:51 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142884992
Man man man, Degene wiens simpele geest deze monstruositeit gewrocht heeft is de zuurstof die hij inademt niet waard
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')