Terechte klacht! In de Randstad betalen we ook meer voor "Slochteren"-gas dan in Groningen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:22 schreef Pollewoppie het volgende:
Wat ik ook belachelijk vind, als je in Noord-friesland woont betaal je net zoveel voor je benzine als dat ik betaal, terwijl ik enorm dichtbij de Europoort woon en de benzine dus maar een kleine afstand hoeft af te leggen voor het bij het tankstation is!!! vind ik ook belachelijk!
Onzin! Simpelweg bewijsbaar niet waar!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:22 schreef Pollewoppie het volgende:
Wat ik ook belachelijk vind, als je in Noord-friesland woont betaal je net zoveel voor je benzine als dat ik betaal, terwijl ik enorm dichtbij de Europoort woon en de benzine dus maar een kleine afstand hoeft af te leggen voor het bij het tankstation is!!! vind ik ook belachelijk!
Haha, je woont dichtbij de Europoortquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:22 schreef Pollewoppie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |