abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62018191
Als ik bij de goedkope(re) plaatselijke Esso, Total of BP de '95 meuk tank, gaat die pomp godskoleresloom, en met gemiddeld 70 liter per tankbeurt sta ik daar dus wel even. Als ik dan '98 pak, issie al iets sneller, en als ik (alleen met de bedrijfsauto, als ik het zelf betaal weet ik wel beter) langs de snelweg tank á een lichaamsdeel per liter, dan kan het ineens wel met een liter per seconde!

Klacht: Langzame pompen voor de mensen die weigeren pfennig zestig voor benzine te betalen
pi_62018210
Niet meer als logisch toch?
pi_62018249
tijd zat
pi_62018258
pfenning zestig... wtf pfman..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:22:40 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_62018268
Tankstations die concurreren op de prijs zullen vaker verouderde pompen hebben ja. Zo verrassend is dat toch niet?
pi_62018277
Wat ik ook belachelijk vind, als je in Noord-friesland woont betaal je net zoveel voor je benzine als dat ik betaal, terwijl ik enorm dichtbij de Europoort woon en de benzine dus maar een kleine afstand hoeft af te leggen voor het bij het tankstation is!!! vind ik ook belachelijk!
pi_62018279
peukie roken in de tussentijd
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  Moderator dinsdag 30 september 2008 @ 10:25:13 #8
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_62018554
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:22 schreef Pollewoppie het volgende:
Wat ik ook belachelijk vind, als je in Noord-friesland woont betaal je net zoveel voor je benzine als dat ik betaal, terwijl ik enorm dichtbij de Europoort woon en de benzine dus maar een kleine afstand hoeft af te leggen voor het bij het tankstation is!!! vind ik ook belachelijk!
Terechte klacht! In de Randstad betalen we ook meer voor "Slochteren"-gas dan in Groningen.
censuur :O
pi_62019097
quote:
Onzin! Simpelweg bewijsbaar niet waar!

Als je in Noord-friesland woont betaal je beduidend minder dan in europoort omdat de benzine door het vervoer een deel van zijn waarde verloren heeft!
pi_62019127
quote:
Haha, je woont dichtbij de Europoort

pauper!1!1!11
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')