onderschat ook de onvloed van groepsdenken niet! nou *dat* zie je hier in alle lagen bruut terug!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gevalletje eigenschuld dikke bult. Als je hypotheek neemt dan ga je toch niet blind af op de praatjes van een verkoop adviseur.
Je staat er zelf bij en je hebt heft in eigen hand. Je bent dan ook volslagen idioot als je zelf niet wat researche doet.
hoe dichter bij 15:30 hoe zenuwachtiger ze worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:59 schreef Xenwolfie het volgende:
AEX begint te sukkelen....
* Xenwolfie maakt zich klaar om de achtbaan in te gaan
quote:President George Bush zal vandaag, voor opening van Wall Street, een persconferentie geven in reactie op de afwijzing van het reddingsplan.
Hoe zat het ook al weer...ergens op Fok las ik dat er heel veel USA soldaten uit Irak terug geroepen zijn...die zijn per 1 oktober in Amerika voor "active duty".quote:
De reactie van een kennis van mij het lijkt bijna een amerikaan :quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:01 schreef simmu het volgende:
true. het gangbare protest uit mijn kennissenkring is: "maar het trekt wel weer aan dus heb ik er geen last van, zat lange looptijd"
Verder ben ik dan wel heel benieuwd hoe hypotheek verstrekkers zulke hypotheken in de boeken hebben gezet, vooral als we hier in nederland net zo'n zakkende huizenmarkt krijgen als in de VS.quote:Er zit wel een beleggingshypotheek aan mijn huis vast, maar "wie dan leeft, wie dan zorgt".
Volgens mij conspiracy theory collega is een burgeroorlog in amerika bijna onafwendbaar..quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:23 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe zat het ook al weer...ergens op Fok las ik dat er heel veel USA soldaten uit Irak terug geroepen zijn...die zijn per 1 oktober in Amerika voor "active duty".
...ik wacht wel af en hou mijn hart vast...
Dan had ie dat al lang gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:26 schreef Dulk het volgende:
kan hij hier zijn veto voor gebruiken, of zeg ik dan iets heel stoms
Geen nieuw plan? lol! Die gozer blijft me verrassen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef agter het volgende:
Bush heeft aangekondigd dat er geen nieuw plan op tafel komt...zegt RTL7.
Als dat klopt......DOW dieprood vandaag evenals de AEX morgen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef agter het volgende:
Ik vraag me inderdaad af wat er nu gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Geen nieuw plan? lol! Die gozer blijft me verrassen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef agter het volgende:
Hij hoopt dat het oude plan alsnog geaccepteerd wordt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:32 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als dat klopt......DOW dieprood vandaag evenals de AEX morgen.
quote:VS VANDAAG: Wall Street opent hoger na 'zwarte maandag'
Dinsdag 30 September 2008 15:27
AMSTERDAM (Dow Jones)--Wall Street zal dinsdag naar verwachting hoger openen, na de historische verliezen maandag. Beleggers hopen dat het er alsnog een reddingsplan komt.
De futures van de Amerikaanse beurzen geven een half uur voor opening aan dat de Dow Jones Industrial Average (DJIA) en de Nasdaq een hogere opening tegemoet gaan.
De S&P 500 futures staan 24,60 punten hoger op 1.143,40. Afgezet tegen de fair value, zal de DJIA omgerekend 322,32 punten hoger openen.
De Nasdaq 100 futures staan 23,00 punten hoger op 1.535,00. Afgezet tegen de fair value zal de Nasdaq 29,66 punten hoger openen ten opzichte van het slot van gisteren.
In reactie op het bloedbad van gisteren riep de Amerikaanse minister van Financien Henry Paulson op om snel een oplossing te vinden voor het miljarden kostende reddingsplan om te voorkomen dat de Amerikaanse economie nog verder geschaad wordt. 'We moeten hard aan de slag. Er moet iets gebeuren', zei de teleurgestelde Paulson na een ontmoeting met president Bush.
Zojuist riep president Bush het Huis van Afgevaardigden op om tot actie over te gaan en alsnog in te stemmen met een reddingsplan waarvoor $700 miljard nodig is. Hij benadrukte dat dit plan de belastingbetaler uiteindelijk minder zal kosten dan wanneer er niet wordt ingegrepen door de overheid. 'Het gaat om een grote hoeveelheid geld van de belastingbetaler, maar het is dan ook een groot probleem.'
Op macro-economisch vlak wordt een half uur na de openingsbel het cijfer over het Amerikaanse consumentenvertrouwen in september bekend gemaakt.
Wall Street sloot op 'zwarte maandag' met donkerrode cijfers, nadat het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden tegen het reddingsplan voor de financiele sector stemde. De Dow noteerde het grootste puntenverlies uit de geschiedenis.
De Dow Jones-index eindigde uiteindelijk 6,7% of 748 punten lager op 10.394,92 punten. De breed samengestelde S&P 500 daalde 8,5% tot 1.110,00 punten, terwijl de technologiezware Nasdaq 9,1% afstond tot 1.983,73 punten.
http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSTRE48T40U20080930quote:Declines for Las Vegas, the weakest U.S. market, hit 29.9 percent from a year ago and 34.3 percent from its peak in August of 2006, S&P said. Annual declines for Phoenix and Miami for July hit 29.3 percent and 28.2 percent, respectively.
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/home/quote:Fortis heeft besloten zijn omvangrijke reclamecampagne ‘Here Today. Where Tomorrow’ met onmiddelijke ingang op te schorten.
Als ze nou voor 0.001% van die 700 miljard wat nee-stemmers omkopenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
!
Eerste reactie: geloof er geen barst van, ze hebben gewoon genoeg vertrouwen dat de druk zo groot wordt op de nee-stemmers dat ze 't er in de huidige vorm doorheen willen duwen. Politieke spelletjes op 't allerhoogste niveau. Maar dat kan ik natuurlijk niet hard maken.
Dat werd tijdquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef agter het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/home/
Dan heb je iig wel lefquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Als ze nou voor 0.001% van die 700 miljard wat nee-stemmers omkopen
gaat beter dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:07 schreef ItaloDancer het volgende:
VS consumentenvertrouwen sept 59,8 - Conference Board
VS index huidige situatie sept 58,8 vs 65,0 in aug
VS verwachtingsindex sept 60,5 vs 54,1 in aug
VS consumentenvertrouwen was 58,5 in aug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |