SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In navolging op [PAINT]als het even niet meezit is hier de [PAINT] als het WEL mee zit.
Knock yourselves out!
Blanco:
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Als er geen slot op zit, zie ik dat een beetje als een 'approval'quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe cerror seal of approval... approved cerror ooit iets dan?
Die gezichtsuitdrukkingenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:49 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje om effe op te warmen.
Dat dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:00 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Als er geen slot op zit, zie ik dat een beetje als een 'approval'
Vooral als mensen eens mee gaan doen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:40 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zie dit nog wel een succesvolle lemming worden ook
Hoort die niet toevallig bij dit topic?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Vooral als mensen eens mee gaan doen...
[ afbeelding ]
Te grappigquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef omyfalzer het volgende:
Nog eentje voor de fun of it...
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat photobucket deze verwijderd![]()
We hebben een winnaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn de simpele dingen die 't doen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:52 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje voor in de late uurtjes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk sarcasme.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |