Ja, als je het omzet in euro's is 't aanmerkelijk minder gelukkig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:59 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat dat leergeld geweest is...10.000 euro is nu als leergeld een stuk minder waard...
Daar kun je nu en beetje van Fok!ken zeker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:01 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik heb mijn huis te vroeg verkocht.Wel 100% winst in 10 jaar.
Mwah beetje dure hobby en het is zo weer op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar kun je nu en beetje van Fok!ken zeker..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:05 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Mwah beetje dure hobby en het is zo weer op.
Dat is natuurlijk ook zo, mijn vader kon het spaargeld ook niet meenemen in zijn kist. Heb ik nog even gecheckt indertijd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:10 schreef kraaksandaal het volgende:
Je leeft maar 1 keer en qua geld ken ik beide kanten van de medaille.
Die zitten zwaar aan de grond en op de grond in een mooi tentje, mist alleen het logo van Unicef nog.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nog veel gekker.... met de overwaarde weer een huis kopen en nog 1....
Het was een piramidespel. Die mensen die meerdere huizen in hun bezit hadden zitten nu zwaar aan de grond.
Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deedquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:20 schreef Dagonet het volgende:
Zijn er banken op Pluto
Kun je sparen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren
waar m'n geld kan staan
Ik kan pinnen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:36 schreef borisz het volgende:
Open m'n ogen
En kijk om me heen
Alles lijkt veranderd
Mijn bank doet raar en ik voel me vreemd
En ik vraag me af wat dit gevoel veroorzaakt heeft
Mijn gedachten lijken zelfs niet meer van mij
Kan mezelf niet vinden
En de reden dat zijn de banken
quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:42 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
"Buy buy, sell sell" in Gremlins 2
Dat komt aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:32 schreef Dagonet het volgende:
Een keer trek je de conclusie
Kapitalisme is een utopie
Beleggen is een droom
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Zoiets?
Nee, dezequote:Op dinsdag 30 september 2008 09:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JaKkuJVy2YA&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JaKkuJVy2YA&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |