XTCquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]DRUGSKIKKER ALERT[ afbeelding ]
Och geen zorgen, als ze teveel gebruiken gebeurd dat vanzelf welquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die drugs gebruiken moeten gewoon dood.
Doodverwensing! BAN!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die drugs gebruiken moeten gewoon dood.
Urkquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker, een goed gevulde jonko.
Ik heb oooooooooooooooit eens een trekje van een joint gehadquote:
En je ging over je nekquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb oooooooooooooooit eens een trekje van een joint gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik moest kankerhard hoestenquote:
Haha, dat had ik de eerst keer ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ik moest kankerhard hoestenMaar dat komt omdat ik nooit rook en alles nog nooit had gedaan. Nu nog steeds niet op een trekje na, maar het was niet zo aangenaam dus ik doe het ook gewoon niet
Ik juist van hasj, van wiet krijg ik echt goddelijke lachkicks en tintelingen door mn hele lichaam enzoquote:
Dat is ook het enigste wat ik master vind aan wiet de lachkicks!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik juist van hasj, van wiet krijg ik echt goddelijke lachkicks en tintelingen door mn hele lichaam enzo
Rook ook gewoon wiet hoor, maar rook liever hasj!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatste tijd doe ik wel vaker hasj. Meestal gewoon wiet
Nee, dat ik niet, ik ben een bikkel ! Ik hou het bij pilsquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, dat had ik de eerst keer ookik dacht dat ik dood ging joh.
Liverpool - PSV. Vanavond NG-bash topicquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:55 schreef reetveter het volgende:
pils ftw!! Weelke matches zijn er vandaag op?
Ik ben geen bikkelquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, dat ik niet, ik ben een bikkel ! Ik hou het bij pils
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |