WAT TOEVALLIG HE !quote:
Hehe, nice.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey McAngstloos, Kings of Convenienceen the Strokes is ook heel belangrijk geweest in mijn muzieksmaakontwikkeling (
)
Haha, je ouders hadden een vooruitziende blikquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
WAT TOEVALLIG HE !
Daarom staat in mijn msnnaam vaak het nummer; A Tribe Called Quest - We've got the jazz
Nou leer ze!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, je ouders hadden een vooruitziende blik
Maar ik ga! Moet leren voor mn toetsweek volgende weekdaaag
![]()
Ali B is een goede zakenman meer niet!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hield er vroeger van, maar nu minder. Alleen Jawat weet mij nog wel wat te bekoren met zijn kritieken op de sceneOpgezwolle zijn vroegere werk is vooral geweldig.
En ik heb altijd al moeten lachen om Ali B. Met "leven van de straat".
Ali B commercieel ik weet niet wat je lult gozer![]()
Hardcore ! Dat is waar we voor staan.
Nou dat kun je nu wel terugzien met Yes-R
De Huilende Rappers hoor ik nu voor het eerst, masterlijk!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:47 schreef Maisnon het volgende:
Nederhop is vaak nog best tof, zo lang ze niet te erg straattaal en agressief bezig zijn. Dat vind ik zo'n flauwe poep.
Opgezwolle, Jawat en vooral Typhoon zijn tof. Verder Pete Philly en Perquisite ook als nederlanders, maarja, kan je dan weer niet helemaal vergelijken.
En De Huilende Rappers erbij omdat ze zo fucking grappig zijn
Even luisteren. Mocht je Escalatieteam niet kennen. Is ook wel grappig, het nummer faya torie. Heb nu even geen linkquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Maisnon het volgende:
Mochten jullie de huilende rappers niet kennen:
Steen is gewoon masterlijk om naar te luisteren! Maar als je af gaat op kwaliteit tekst dat valt hij af ja dat klopt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef behangplakker het volgende:
Ja dat is wel dom van meTyphoon vind ik 1 van 's werelds beste rappers met zijn debuutalbum
Kubus beats zijn gruwelijk en Bang Bang is wel oke. Maar Steen enzo vind ik niets.. Duvel Duvel en Blaxtar hebben een vette flow
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Steen is gewoon masterlijk om naar te luisteren! Maar als je af gaat op kwaliteit tekst dat valt hij af ja dat klopt.
maar ik ga ben met half uurtje weer terug
quote:Op maandag 10 september 2007 19:15 schreef Maisnon het volgende:
Wat gebeurde vlak voordat je afdroop?
Vol wanhoop kwam je naar me toe gelopen of gekropen,
Met een witte hoop pokon met je sik in de dope,
En met een dikke pot stroop om je pik in te poken.
Dakbedekker doet de dakpan d'r op
Dikke black & decker boor om het dak te verankeren.
Werken door voor een zakje drop als een mekkerend koor met een smatje voorop.
Ik onderhandel (onderandere onder een andere naam)
En ik wandel (zonder anderen onder een donkere maan)
Licht je op ik verduister en verdonkeremaan,
Kruip onder de bank, en kom er dronken vandaan.
We hebben nu een gaatje in de vloer,
Zodat we naar mekaar kunnen koekeloeren!
Versgeperste, vetgemeste, net gepeste, butjes!
In bed geteste, vetgefleste, net gebetste kutjes!
Veelal, vind ik een voornaam, voornamelijk vooraan,
Staan als we voor staan, wat vooraf voorging,
Ik zet er de boor in, zet het mekkerend koor in,
en doe er de tenor in!
In z'n achteruit ram ik achteruit de achteruit d'r uit,
buit wacht ik pik de ruitenacht eruit.
Maar vooruit deze keer zal ik iets laten merken
Voor het penistrekken benenstrekken...
Butje legt de klemtoon verkeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |