Ja idd heel even...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja, grappig... maar wat moet je er mee anders dan om lachen? Heb dat met al dat soort artiesten. Leuk voor even.
Ach, ik ben er inmiddels aan gewend.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:52 schreef zquing het volgende:
[..]
dat doe je die zielige mensen om je heen toch niet aan
Ik had hem ook al heel even over de mail aangevraagd bij zo'n request iets op 3fm maar niet gekomen.. En op de fok weblog aangemeld voor top of flop maar of dat heel Nederland berijkt..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe zou je Butje nou nationale bekendheid kunnen geven, zodat het ook daadwerkelijk gaat lukken om er de zomerhit van 2007 van te maken ?
* AudreyHepburn gaat maar eens een laf mailtje naar 3FM sturen..
Onder het motto "Tja, een minuut van mijn leven verspild, maar ach."
ik vind 't eigenlijk best wel luisterbaar, de beat is zeker wel tofquote:Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef Nosh het volgende:
Sukkel tje doet het hem. En goed ook.
Je zit vaak lekker in je een tje
In het park te staren naar een eend tje
Maar soms zit er dan geen een tje
Dat vind je dan best wel gemeen tje
Serieus, die beats zijn heel erg fijn. Ook al is het een zijproject, je weet dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Dat vervolgens alleen maar hysterische studenten er mee aan de haal gaan, is ze bij voorbaat al vergeven.![]()
iddquote:
Zeker de moeite waard.quote:» Er is al 94 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Noisia produceert voor Vice Verzen, die zijn wel wat serieuzer geloof ik?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:24 schreef MarsX het volgende:
Ook van noisia en met nog wel meer raakvlakken geloof ik, vice verzen (http://www.myspace.com/viceverzen). Zelfde geintje een beetje, 22 januari in de sugar factory ff checken.
Volgens mij valt dat wel mee..quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Noisia produceert voor Vice Verzen, die zijn wel wat serieuzer geloof ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |