Hey tof!quote:Op maandag 29 september 2008 23:17 schreef Lishe het volgende:
O Rocka-pocka, ik vind 2,5 jaar kei lang al hoor.....! Echt heel.
Sinds 23 dagen geen 27 meerquote:Op maandag 29 september 2008 23:40 schreef Lishe het volgende:
Hoe oud ben jij Maneki?
En LB, hier staat ķe aan. Ik geef de schuld aan ijzertekort, mijn vader vond het gewoon koud.
Tja, zeggen dat je kind nou eenmaal dol is op tepels en je een vrije opvoeding wilt geven...ofzo....quote:Op maandag 29 september 2008 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb al dagen de verwarming aan. Ik ga toch niet in de kou zitten omdat het september is?
Jeetje Lishe, ik dacht echt dat je ouder was dan ik. Zo, daar kun je het weer mee doen. Alsjeblieft!
Oh...Eravringsdeskundigen: ik heb onder mijn hals vlak boven/in mijn cleavage een paar moedervlekjes. Brent noemt ze de hele dag door tepels (heel hard en enthousiast ook!) en trekt dan de rits van mijn jasje open of gewoon mijn shirt omlaag. Ik was al lang blij dat ik in een duitse winkel stond vandaag ipv een nederlandse. Maarreh, wat doe je nou ik zo'n situatie?
quote:Op maandag 29 september 2008 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Lishe, ik dacht echt dat je ouder was dan ik. Zo, daar kun je het weer mee doen. Alsjeblieft!
Oh...Ervaringsdeskundigen: ik heb onder mijn hals vlak boven/in mijn cleavage een paar moedervlekjes. Brent noemt ze de hele dag door tepels (heel hard en enthousiast ook!) en trekt dan de rits van mijn jasje open of gewoon mijn shirt omlaag. Ik was al lang blij dat ik in een duitse winkel stond vandaag ipv een nederlandse. Maarreh, wat doe je nou ik zo'n situatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |