quote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef destrovel het volgende:
De rente is op dit moment juist erg hoog. Je kan beter eventjes wachten totdat de financiele wereld weer wat stabieler is.
Ik sluit geen hypotheek af voor een nieuwe auto natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef dddour het volgende:
Een hypotheek afsluiten is één, met dat geld op dit moment de huizenmarkt op gaan is twee
Jij dacht dat je alleen voor huizen hypotheken kon afsluiten?quote:Op maandag 29 september 2008 23:25 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik sluit geen hypotheek af voor een nieuwe auto natuurlijk.![]()
Ach misschien is het dan nu juist beter om te kopen, als je dit kunt financieren, dan kun je een crisis aan.quote:Op maandag 29 september 2008 23:25 schreef Thieske het volgende:
Ik sluit geen hypotheek af voor een nieuwe auto natuurlijk.![]()
Banken zijn trouwens wel een stuk voorzichtiger met het geven van een hypotheek. Het bedrag dat ik kan krijgen is in een jaar een stuk lager geworden.
sja, en toch is er nog steeds een tekort, de komende 20 jaar zeker ook nog.quote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef dddour het volgende:
Een hypotheek afsluiten is één, met dat geld op dit moment de huizenmarkt op gaan is twee
Juist wel nu, koop en neem een flinke aandeelrekening voor kapitaal opbouw, de aandele waren nog nooit zo goedkoop dus nu lekker inkopen en gedurende je looptijd na ongeveer 20 jaar overhevelen naar sparen!quote:Op maandag 29 september 2008 23:25 schreef Freeflyer het volgende:
persoonlijk zou ik gaan huren.
als je dan toch koopt ga dan alsjeblieft niet een hypotheek afsluiten die gebaseerd is op beleggingen
neequote:Op maandag 29 september 2008 23:29 schreef muppetshow het volgende:
Kopen is momenteel niet slim, simpele reden is omdat de huizenprijzen al aan het dalen zijn en waarschijnlijk nu een scherpere daling hebben.
Daar dacht mijn hypotheek adviseur heel anders over vorige week.quote:Op maandag 29 september 2008 23:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Juist wel nu, koop en neem een flinke aandeelrekening voor kapitaal opbouw, de aandele waren nog nooit zo goedkoop dus nu lekker inkopen en gedurende je looptijd na ongeveer 20 jaar overhevelen naar sparen!
Dan is dat een schijtert, gelieerd aan een bank oidquote:Op maandag 29 september 2008 23:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Daar dacht mijn hypotheek adviseur heel anders over vorige week.
Postbank inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 23:36 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Dan is dat een schijtert, gelieerd aan een bank oid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |