BOEIEND NU IS EEN PAK MELK NOG MEER WAARD!quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Sta je daar bij de kassa "ja dat is dan 50 euro"
Ja die kussentjes waren zwaar manquote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef Palomar het volgende:
.. en toen moest je het ook nog allemaal meenemen op je fiets
Dan matcht het niet met de kleur van m'n bed en plank en dat is niet hip johquote:Op maandag 29 september 2008 22:47 schreef Brulbuffel het volgende:
Beuk zelf een kastje in elkaar dan, ik heb nog wel wat hout liggen voor je.
Mja er staat nu ook bij "free refill"quote:Op maandag 29 september 2008 23:51 schreef Allure_ het volgende:
Ikea. Die Daim snoepjes zijn hemels
.
Alleen een beetje jammer van dat bejaarden tuig dat hun ijs hoorntje niet 1x vult maar 40 keer.
En dat ijsje kost al geen drol. Echt schaamteloosquote:Op maandag 29 september 2008 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja er staat nu ook bij "free refill"
Zit nu zo'n bak van die Daims weg te werken
Mjaquote:Op maandag 29 september 2008 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dat ijsje kost al geen drol. Echt schaamteloos.
Ik had laatst zo'n heule grote zak daim snoepjes gekocht, uiteraard alweer op. Waarom verkopen ze dat niet gewoon bij de AH
?
Ik was vergeten dat ze zo lekker waren, dus de volgende keer koop ik meteen 400 zakkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja50 cent en nog gaan zitten gieren
Mensen zijn echt erg qua dat soms
Dan moet je ook gelijk een beetje verstandig inslaan he als je er een keer bent
Ik heb er nog maar 10 over
Mja 2 moet kunnen kan je ook ff vooruitquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ze zo lekker waren, dus de volgende keer koop ik meteen 400 zakken.
Maar jij hebt een hondquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:07 schreef Biancavia het volgende:
Oh, die hotdogs.![]()
Die heb ik niet meer op sinds de IKEA uit Sliedrecht weg is.
Moet je een ander merk nemen die minder lui isquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niet helemaal naar Barendrecht op rijden.
Ja, maar ik wil graag een hond met ballen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je een ander merk nemen die minder lui is
Smalandquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:32 schreef Biancavia het volgende:
Dan roepen ze gewoon om: "Augie wil graag door Biancavia opgehaald worden uit het kinderparadijs. Augie wil graag door Biancavia opgehaald worden uit het kinderparadijs."
En dan zijn we eerst altijd nog keilang bezig om al die ballen terug te gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |