Zou je?quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef damsco het volgende:
Zou ik gewoon naakt langslopen naar de douche?
quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef damsco het volgende:
Ik zit me nu toch een potje af te beren. Die asssss, fuckkkk. Ik moet haar nemen!!!!!!!!!! Maar 4 jaar een IT opleiding met alleen maar kerels heeft mij niet veel goeds gedaan. Het voelt net alsof het mijn enige, en tevens laatste moment in dit leven is dat ik zo dicht bij de jackpot ben gekkkkk.
Jij bent vast een kloonquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef damsco het volgende:
Ik zit me nu toch een potje af te beren. Die asssss, fuckkkk. Ik moet haar nemen!!!!!!!!!! Maar 4 jaar een IT opleiding met alleen maar kerels heeft mij niet veel goeds gedaan. Het voelt net alsof het mijn enige, en tevens laatste moment in dit leven is dat ik zo dicht bij de jackpot ben gekkkkk.
Ik hoop dat je huisgenote dit straks leest.quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef damsco het volgende:
Dit is 100% uitlokking, de rechter zal je vrijspreken.quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef LasTeR het volgende:
Jongetje toch. Wees een echte man en laat haar zien wie hier de baas is!
quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef damsco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |