Voor 60 Euro kun je Manhattan weer terugkopen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef Ruiseart het volgende:
Ik wil naar New York, shoppen met mijn Euro's!!
Qua nieuwswaardige programmaonderbreking heeft ie wel gelijk. Dit hebben we al lang op TT en op internet gelezen. Alsof dat niet kan wachten tot het latere nieuws. Paniekzaaierij.quote:
Dat dus. De kredietcrisis zelf gaat natuurlijk best wel ergens overquote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Qua nieuwswaardige programmaonderbreking heeft ie wel gelijk. Dit hebben we al lang op TT en op internet gelezen. Alsof dat niet kan wachten tot het latere nieuws. Paniekzaaierij.
Het was een ondersteunende post. Ik dacht dat er écht iets gebeurd was.quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Qua nieuwswaardige programmaonderbreking heeft ie wel gelijk. Dit hebben we al lang op TT en op internet gelezen. Alsof dat niet kan wachten tot het latere nieuws. Paniekzaaierij.
Dan zitten we allemaal op één lijn, dolletjes!quote:Op maandag 29 september 2008 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het was een ondersteunende post. Ik dacht dat er écht iets gebeurd was.
Party.quote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dan zitten we allemaal op één lijn, dolletjes!
wij maken er in deze barre economische tijden gewoon een feestje van!
Zo is dat!quote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
wij maken er in deze barre economische tijden gewoon een feestje van!
Kijk, dat bedoelen we. Bijna niet van echt te onderscheiden... het net op met deze afbeelding!quote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Zo is dat!
[ afbeelding ]
Weest optimistisch!
Als ik icetea had was mijn beeldscherm nat geweest.quote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Zo is dat!
[ afbeelding ]
Weest optimistisch!
Einde van de VS. Europe neemt de wereld over = einde van de wereldquote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Einde van de VS. Europa neemt de wereld over
quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
There is NO credit crisis. Our system is working perfectly fine.
Ik vond dat hij in dit topic ook niet mocht ontbreken.
Mijn grap jatten wat doe je!quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
There is NO credit crisis. Our system is working perfectly fine.
Ik vond dat hij in dit topic ook niet mocht ontbreken.
Huh?quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mijn grap jatten wat doe je!
of dat jaquote:Op maandag 29 september 2008 22:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Huh?
Lijkt me eerder een gevalletje GMTA.
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor 60 Euro kun je Manhattan weer terugkopen.
Give Us Back New Yorkquote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor 60 Euro kun je Manhattan weer terugkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |