Deze staat ook op de site van canaldigitaal en kan ik dus inderdaad pakken?quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef donpsp het volgende:
http://www.digitelevisie.nl/access/dspDetail.asp?title=CanalDigitaal-Set-top-box&id=21&tar=0
Zie nu dit staan. Kost maar 5 euro per maand? En dan krijg ik behoorlijk wat TVzenders. Maar kan ik die wel nemen? Is schotel via de satelliet (staat namelijk dat die Set-top-box via satelliet is).
Maar daar onder staan ook weer diverse ontvangers. Moet je persee een van die erbij kopen of is mijn ontvanger ook goed?
Omg ben echt een noob
Maar uit de link van mij boven jouw post, haal ik dat je met een ontvanger en schotel al BVN en al die buitenlandse meuk hebt? Als je dan een smartcard koopt krijg je 1,2,3 erbij.. Zo lees ik in ieder geval die pagina.quote:Op maandag 29 september 2008 22:20 schreef thaduck het volgende:
Je hebt altijd een schotel, ontvanger en kaart nodig. Op die kaart neem je een abo, en aan de hand daarvan krijg je TV zenders.
Gratis pakket is NL123, Regionaal en wat buitenlandse meuk. Pakket van 4,99 geeft je meeste NL zenders minus RTL8 en voor 9,50 (of 9,99 mag ik kwijt zijn) krijg je ook RTL8 en Discovery enzo.
Simpel
Verklaar u naderquote:Op maandag 29 september 2008 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
250 euro voor een schotel met alle mogelijke zenders waar ook ter wereld
Hier een mooie link om te kijken wat voor jou eventueel te bekijken is: www.kingofsat.netquote:Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef donpsp het volgende:
[..]
Maar uit de link van mij boven jouw post, haal ik dat je met een ontvanger en schotel al BVN en al die buitenlandse meuk hebt? Als je dan een smartcard koopt krijg je 1,2,3 erbij.. Zo lees ik in ieder geval die pagina.
En die smartcard en abbo;s zou ik dan niet kopen, aangezien ik die gewoon via de kabel krijg.
Nee, met alle mogelijke zenders die door satellieten naar het Europese continent worden gestraald, niet zenders "waar ook ter wereld".quote:Op maandag 29 september 2008 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
250 euro voor een schotel met alle mogelijke zenders waar ook ter wereld
Ik vraag me af of je zelf wel weet wat je wil. Eerst heb je het in je OP over een 'slechte' kabel, en nu je er achter komt dat het sowieso geld kost blijkt dat je kennelijk niet geīnteresseerd bent in een betere ontvangst van zenders die je nu 'slecht' ontvangt.quote:Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef donpsp het volgende:
[..]
Maar uit de link van mij boven jouw post, haal ik dat je met een ontvanger en schotel al BVN en al die buitenlandse meuk hebt? Als je dan een smartcard koopt krijg je 1,2,3 erbij.. Zo lees ik in ieder geval die pagina.
En die smartcard en abbo;s zou ik dan niet kopen, aangezien ik die gewoon via de kabel krijg.
Das inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht. En aangezien de meeste ontvangers die weg staan de stoffen juist FTA zijn, is het een grote kans dat TS er niks aan heeft voor het gene wat hij wil.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:22 schreef blindgier het volgende:
Misschien is het ook handig om te vermelden wat voor ontvanger het is. Als het alleen een FTA ontvanger is zijn de mogelijkheden al een stuk beperkter.
Het moet wel heel slecht weer zijn wil het wegvallen. In de 5 jaar dat mijn installatie hangt is mijn signaal nooit langer dan een paar seconden weggevallen. En dat was alleen met extreem noodweer. Dus dat risico is te verwaarlozen vind ik. Maar ligt uiteraard ook wel aan je opstelling.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
Overigens, misschien ook handig om te vermelden waar je woont, aangezien kabelproviders ook digitale leveren die het wel blijft doen bij slecht weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |