quote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het gaat weer goed![]()
[ afbeelding ]
Move along people!quote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het gaat weer goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 23:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar niet wachten tot 't weer 8% hoger gaat hè, want dan moet je weer hard fietsen.
Daar blijf ik nog wel voor wakker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
valt mee![]()
of misschien zijn dat niet zulke ruige jongens
wacht maar tot Hong Kong opengaat
Niet echt verrassendquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar blijf ik nog wel voor wakker.
Beurs.nl.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:14 schreef superworm het volgende:
Waar kan ik die koersen duidelijk en simpel zien? beursplaza is alleen europees en amerikaans... toch?
Tot op zekere hoogte om de economie te stimuleren... Maar zo slecht draaien we in Europa nog niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:31 schreef HiZ het volgende:
Alsof het rentebeleid van de centrale banken nog enige relevantie heeft op het moment.
Ik vind de financiele wereld ook belachelijk ondoorzichtig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte om de economie te stimuleren... Maar zo slecht draaien we in Europa nog niet.
Het probleem is eerder dat het netwerk van banken en vertrouwen uit elkaar dreigt te vallen.
Ook met dalende koersen kun je goed verdienen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:32 schreef longinus het volgende:
Ben benieuwd of er einde jaar nog vette bonussen uitrollen
Ik heb zo'n gevoel dat wij mee betalen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:57 schreef Drugshond het volgende:
Maar de echte schade is al gemaakt.... Verwacht geen steun meer van de Chinezen of Jappen.
Amerika staat er nu alleen voor.
De afwijzing in het parlement heeft de boel wel aan het wankelen gebracht, ben benieuwd hoe lang het duurt in de USA om daar uit te komen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:57 schreef Drugshond het volgende:
Maar de echte schade is al gemaakt.... Verwacht geen steun meer van de Chinezen of Jappen.
Amerika staat er nu alleen voor.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:05 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, geen goed plaatje..die mensen lachen nog..bovendien zijn er geen lijken...
slachtingquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:35 schreef no1siren het volgende:
Zullen de aziaten nu uit de dollar stappen vandaag of gaan ze een slachting op eigen beurs veroorzaken.
Met het bail out plan afgewezen, kijken ze nog even de kat uit de boom.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:35 schreef no1siren het volgende:
Zullen de aziaten nu uit de dollar stappen vandaag of gaan ze een slachting op eigen beurs veroorzaken.
da's nog drie handelsdagen weg.. dus de dow staat dan vast wel onder de 10.000quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:36 schreef DJKoster het volgende:
Donderdag is er weer een stemming over het/een bail out plan, dat is tenminste de verwachting..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:36 schreef DJKoster het volgende:
Donderdag is er weer een stemming over het/een bail out plan, dat is tenminste de verwachting..
Zo'n beetje als die Europese grondwet, lukt het na 1 keer niet, stemmen we gewoon nog een keertje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:40 schreef Drugshond het volgende:
En gaan ze dan stemmen over hetzelfde plan ?!
Met geleend geld aandelen kopen dat is een goed idee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk dat ik maar geld ga lenen, de beurs kan toch alleen maar omhoog.
Als je de timing goed hebt wel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Met geleend geld aandelen kopen dat is een goed idee.
zie mijn PIquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Met geleend geld aandelen kopen dat is een goed idee.
en al issie minder goed, dan leen je gewoon wat bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je de timing goed hebt wel.
Ik ben nog bezig met een freeroll poker tournooitje.... ik zit goed bij kas, en heb nog wel ff tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Azie tot -6.6%, HSI nog niet open.
Ben benieuwd naar Ping An.....quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Azie tot -6.6%, HSI nog niet open.
whehe.. eind van de week (zondag is dat tegenwoordig, niet vrijdag) weten we wat we maandag gaan doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 03:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met een freeroll poker tournooitje.... ik zit goed bij kas, en heb nog wel ff tijd.
Eigen scuhuld, die bemoeizuchtige kapitalisten zoeken het maar uitquote:Op dinsdag 30 september 2008 03:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Ping An...... Die kan zich straks afvragen wat duurder was.
Wel of niet Fortis steunen.
Veel fin.instellingen zullen er niet meer omvallen...Warchovia was de top 3 or 4. De rest gaat consolideren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. eind van de week (zondag is dat tegenwoordig, niet vrijdag) weten we wat we maandag gaan doen
omvallen niet nee, maar die rotzooi die we de afgelopen weken gezien hebben krijgen we vast nog wel eens te zien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Veel fin.instellingen zullen er niet meer omvallen...Warchovia was de top 3 or 4. De rest gaat consolideren.
Ik lees op blogjes dat er zeker 1000 hedgefondsen om zullen vallen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omvallen niet nee, maar die rotzooi die we de afgelopen weken gezien hebben krijgen we vast nog wel eens te zien.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Veel fin.instellingen zullen er niet meer omvallen...Warchovia was de top 3 or 4. De rest gaat consolideren.
laat ze maar lekker gaan, kunnen we eindelijk eens op een normaler niveau en met normalere omstandigheden verder.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lees op blogjes dat er zeker 1000 hedgefondsen om zullen vallen.
De rotzooi heeft er wel voor gezorgd dat de derivatenhandel min-of-meer ontploft is.
Zeker nu AIG gaat unwinden. En de fall-out schade van Lehman Brothers is nog een groot vraagteken.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:55 schreef Drugshond het volgende:
Hang Seng... nog 5 minuten... maar ze verwachten 16k. (CNBC)
Pensioenverzekeraars zijn de volgende die gaan omvallen. Dan hebben ze geen cash genoeg om hun klanten te betalen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:22 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik vrees echter dat de ellende bij de pensioenfondsen nog moet komen...die hebben een soort van natuurlijke uitstel van betaling...
Warchovia. Een Freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat klopt toch aardig met al de belangen daar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 04:03 schreef indahnesia.com het volgende:
16.000 zou een daling van 10% zijn.
Ze zitten al op 6 % down bij opening.quote:Op dinsdag 30 september 2008 04:03 schreef indahnesia.com het volgende:
16.000 zou een daling van 10% zijn.
net open -5.5%quote:Op dinsdag 30 september 2008 04:04 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat klopt toch aardig met al de belangen daar.
Ongeveer 8 a 9 % schat ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 04:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zitten al op 6 % down bij opening.
ik zag hetquote:Op dinsdag 30 september 2008 04:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zitten al op 6 % down bij opening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |