Lijkt me sterk. GDP van US is 4 keer die van China. Men heeft ook gewoon commerciële banken waarvan er een paar in bezit zijn van de staat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 05:29 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In China hebben ze geen banken die dreigen om te vallen en verder een economische kracht waar de USA bij verbleekt.
Cijfers van banken zeggen niet zoveel meer op dit moment, In de USA leven ze op schuld, in China ontstaan er elke dag nieuwe bedrijfjes.quote:Op dinsdag 30 september 2008 05:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. GDP van US is 4 keer die van China. Men heeft ook gewoon commerciële banken waarvan er een paar in bezit zijn van de staat.
Ik voorspel dat de hardste klappen in China gaan vallen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:10 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Cijfers van banken zeggen niet zoveel meer op dit moment, In de USA leven ze op schuld, in China ontstaan er elke dag nieuwe bedrijfjes.
Dan heb je 't mis daar handelen ze in dingen die er ook echt zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de hardste klappen in China gaan vallen.
Probleem is dat die dingen wel met name in Amerika verkocht worden.. of zouden verkocht moeten worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:23 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dan heb je 't mis daar handelen ze in dingen die er ook echt zijn.
China doet erg goede zaken in Afrika en is hard op weg om de rol van Amerika over te nemen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Probleem is dat die dingen wel met name in Amerika verkocht worden.. of zouden verkocht moeten worden.
Ben bang dat er weinig kopers zullen zijn, het hangt af van de verkopers.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:33 schreef appelsientje het volgende:
Jemig kan het bijna niet meer bijhouden
Toch denk ik dat het vandaag een rustige dag gaat worden, misschien een klein plusje (meestal 'the day after')
De AEX heeft het niet-passen van de bill nog niet verwerkt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 @ 07:33 schreef appelsientje het volgende:
Jemig kan het bijna niet meer bijhouden
Toch denk ik dat het vandaag een rustige dag gaat worden, misschien een klein plusje (meestal 'the day after')
Als die bodem is bereikt dan leeft de handel weer wat op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:36 schreef Q. het volgende:
[..]
De AEX heeft het niet-passen van de bill nog niet verwerkt.
Ik weet dat men met name investeert in Uganda. Echter geloof me.. China is verreweg van enige bedreiging op het wereldtoneel. Wel ben ik met je eens dat het wellicht ooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
China doet erg goede zaken in Afrika en is hard op weg om de rol van Amerika over te nemen.
De olieprijs in welke valuta is de vraag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:02 schreef DemonRage het volgende:
De olieprijs is opeens bestwel gezakt
Het zou me trouwens niet verwonderen dat deze uitgesteld zouden worden...quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:50 schreef Caesu het volgende:
komt wel lekker op een geweldig moment dit precies 5 weken voor de verkiezingen.
alle beslissingen moeten eerst door verkiezingsmolen een paar keer voordat al die machtsgeile ego's wat voor elkaar krijgen.
Nee man, Amerika zit te wachten op een man als Obama met visie die het in 4 jaar tijd weer helemaal op de rails gaat zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef neok het volgende:
[..]
Het zou me trouwens niet verwonderen dat deze uitgesteld zouden worden...
Gewoon de belastingen verlagen, dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nee man, Amerika zit te wachten op een man als Obama met visie die het in 4 jaar tijd weer helemaal op de rails gaat zetten.
Reagan is daar toch met begonnen ergens in de jaren 80?quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon de belastingen verlagen, dan komt alles goed.
buffet heeft waarschijnlijk nog nachtmerries van de vorige keer dat hij een dergelijke stunt uithaalde, zie een eerdere linkquote:Op dinsdag 30 september 2008 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
en GS heeft miljarden gehad van Buffett. Lekkere investering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |