abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:04:37 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62229955
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:43 schreef yvonne het volgende:
Weer niks Joog, wanneer is de volgende datum?
Ik schrijf deze nog niet af.

De 14de inderdaad, maar die is voor hippies, dood en verderf wil ik hebben!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:10:27 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62230083
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou ja, iets!, hij is iedere keer zo vol vertrouwen en dan dan is het weer niks.
Voor mijn part regent het paarse kikkers, maar dan heb je ook wat.
Lief. Maar nee, het is niet zo dat ik er stellig in geloof maar dat ik de opties open houd, elke keer weer. ( ) Naja, en dan zit je al snel op de verdedigende stoel omdat de veel andere er niet aan willen beginnen (ook logisch).
Vrijheid
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:32:36 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62242009
Iemand nu het nieuws aan het kijken?
Vrijheid
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:40:32 #144
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_62242261
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef jogy het volgende:
Iemand nu het nieuws aan het kijken?
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38166
quote:
Gewapende overval in HEMA Nieuwendijk

In de HEMA op de Nieuwendijk is woensdagochtend een gewapende overval geweest. De overvallers zijn gevlucht. Een helikopter is ingezet om de omgeving af te zoeken.
De gemaskerde en gewapende overvallers drongen rond 8.00 uur het pand binnen. Daar bedreigden en knevelden ze twee personeelsleden. Zij konden zichzelf achteraf bevrijden en de politie bellen. De winkelstraat werd afgezet.
Het arrestatieteam beëindigde rond 11.15 uur de zoektocht in het pand. Een helikopter zoekt verder. De daders hebben een onbekend bedrag buitgemaakt. De Hema blijft gesloten voor onderzoek.
Ik wist precies waar ik was toen dit gebeurde deze 8 oktober 2008. Ik stond voor het politielintje want ik wilde gewoon naar m'n werk en die politieagent wilde mij er niet doorlaten. Nja het is dus geen 7 oktober geworden deze ramp maar de bot zat er toch wel dicht genoeg bij.

Waar was jij toen de HEMA werd overvallen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:17:37 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62243668
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38166
[..]

Ik wist precies waar ik was toen dit gebeurde deze 8 oktober 2008. Ik stond voor het politielintje want ik wilde gewoon naar m'n werk en die politieagent wilde mij er niet doorlaten. Nja het is dus geen 7 oktober geworden deze ramp maar de bot zat er toch wel dicht genoeg bij.

Waar was jij toen de HEMA werd overvallen?
Toen ging mijn wekker voor de derde keer .
Vrijheid
pi_62247000
Die web bots hebben toch niet specifiek iets voorspelt op 7 oktober? Ze gaven alleen een begin aan van een turbulente periode...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:13:27 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62247779
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Nee het volgende:
Die web bots hebben toch niet specifiek iets voorspelt op 7 oktober? Ze gaven alleen een begin aan van een turbulente periode...
Precies ja, de sneeuwbal is nog niet groot genoeg.
Vrijheid
  donderdag 9 oktober 2008 @ 07:12:20 #148
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62251609
....En je ziet zelf echt niet hoe je de feiten naar je hand probeert te zetten..?

7 oktober zou een monumentale dag zijn die iedereen zich 20 jaar later nog precies zou herinneren.
Nou weet ik niet hoe 't met jullie zit, maar voor mij was het een dag als elk ander.
zzz
  donderdag 9 oktober 2008 @ 08:49:11 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62252347
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 07:12 schreef L.Denninger het volgende:
....En je ziet zelf echt niet hoe je de feiten naar je hand probeert te zetten..?

7 oktober zou een monumentale dag zijn die iedereen zich 20 jaar later nog precies zou herinneren.
Nou weet ik niet hoe 't met jullie zit, maar voor mij was het een dag als elk ander.
Als het vandaag was geweest hadden we de filevrije dag kunnen noemen.

Ik hou het zelf op de kredietcrisis, de aanloop er naar toe eind September en de wereldwijde val van de beurzen die ook op 7 oktober doorgingen. Was het niet de dag waarop bekend werd dat mogelijkerwijs het eerste land failliet gaat? (ijsland).
Misschien niet iets wat iedereen aan de buis gekluisterd heeft zoals 9/11, geen doden anders dan anders.. maar het systeem geeft wel aan dat er wat gebeurde. Kun je de discussie starten of het dat nou is of niet natuurlijk... maar persoonlijk geen zin in

Op naar 14 oktober!
The truth was in here.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:43:05 #150
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_62253388
quote:

ik herinner mij 7 oktober als de dag dat de webbot faalde.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_62253842
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:49 schreef Bastard het volgende:
Als het vandaag was geweest hadden we de filevrije dag kunnen noemen.

Ik hou het zelf op de kredietcrisis, de aanloop er naar toe eind September en de wereldwijde val van de beurzen die ook op 7 oktober doorgingen. Was het niet de dag waarop bekend werd dat mogelijkerwijs het eerste land failliet gaat? (ijsland).
Misschien niet iets wat iedereen aan de buis gekluisterd heeft zoals 9/11, geen doden anders dan anders.. maar het systeem geeft wel aan dat er wat gebeurde. Kun je de discussie starten of het dat nou is of niet natuurlijk... maar persoonlijk geen zin in

Op naar 14 oktober!
Als de webbot zegt:
quote:
The sort of agony, grief, pain and rage that was felt the six days following 9/11 will be felt for five and a half months. From October 7th, 2008 until March of next year....
dan kun je toch niet met droge ogen beweren dat "het dan wel de voorspelling van de huidige kredietcrisis zal zijn". Zo kun je alles rechtpraten wat krom is. .
Die webbot heeft gewoon keihard gefaald.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_62254225
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als de webbot zegt:
[..]

dan kun je toch niet met droge ogen beweren dat "het dan wel de voorspelling van de huidige kredietcrisis zal zijn". Zo kun je alles rechtpraten wat krom is. .
Nou, de mensen die hun geld op ICESAVE hadden, voelen zich wsl bozer dan op 11 september. .
Maar agreed, hij zat er naast.
McKenna daarentegen...
-
pi_62258716
quote:

[..]

Als de webbot zegt:
[..]

Ach, ik vind het hilarisch. Vooral deze toevoeging: "Kun je de discussie starten of het dat nou is of niet natuurlijk... maar persoonlijk geen zin in."

maw: "Ik wil niet met mijn neus op de feiten gedrukt worden dat er geen hol klopte van de voorspelling."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:50:48 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62258965
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, ik vind het hilarisch. Vooral deze toevoeging: "Kun je de discussie starten of het dat nou is of niet natuurlijk... maar persoonlijk geen zin in."

maw: "Ik wil niet met mijn neus op de feiten gedrukt worden dat er geen hol klopte van de voorspelling."
Ik ben ook persoonlijk te quoten hoor..
Vanwaar die agitatie? Alsof het je persoonlijk raakt en er iets uitgevochten moet worden. Een computerprogramma zegt wat en iemand geeft er een interpratie aan, leer er mee leven!
The truth was in here.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:53:51 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62260514
quote:

Ik ben weer iets gekalmeerd en inderdaad is 7 oktober niet een dag geweest van 'OMG MIJN GELD SMELT!'.

Echter ik zal even de oorspronkelijke voorspelling erbij zoeken om te kijken wat er nou PRECIES gezegd wordt.

Als er staat van 'het is de start van' dan zijn we nog bezig en kunnen we achteraf pas zien hoe het gegaan is ( een beetje het kreeft in langzaam kokend water' verhaal )
Als er staat van '7 oktober is de dag dat de hele bende meteen in elkaar zakt' dan tja, is het niet gebeurd .

Zo simpel is het.
Vrijheid
pi_62260678
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:53 schreef jogy het volgende:
Ik ben weer iets gekalmeerd en inderdaad is 7 oktober niet een dag geweest van 'OMG MIJN GELD SMELT!'.

Echter ik zal even de oorspronkelijke voorspelling erbij zoeken om te kijken wat er nou PRECIES gezegd wordt.

Als er staat van 'het is de start van' dan zijn we nog bezig en kunnen we achteraf pas zien hoe het gegaan is ( een beetje het kreeft in langzaam kokend water' verhaal )
Als er staat van '7 oktober is de dag dat de hele bende meteen in elkaar zakt' dan tja, is het niet gebeurd .

Zo simpel is het.
Weet je wat, ik quote het stukje gewoon nog een keer!
quote:
The sort of agony, grief, pain and rage that was felt the six days following 9/11 will be felt for five and a half months. From October 7th, 2008 until March of next year....
Nou kan ik mij vergissen, maar er is gister niet één specifieke gebeurtenis geweest die zulke gevoelens heeft losgemaakt.
-edit- er wordt in de quote in ieder geval gesuggereerd dat vanaf 7 oktober zulke gevoelens gevoeld zouden gaan worden, all the way tot maart 2009. Niet iets opbouwends dus, maar 1 specifieke uitbraak van 911 gevoelens.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:04:36 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62260788
quote:

[..]

Als de webbot zegt:
[..]

Ik zit dan toevallig ook op een Amerikaanse site en daar is het toch op dat niveau aanbelandt hoor. Mensen met een verdampt pensioen, tentenkampen van uitgezette huizenbezitters komen er dagelijks bij, werkeloosheid tiert er nu al welig en papier met een virtuele waarde van 700 miljard worden uitgegeven om slechte schuld op te potten in een land met een nu al torenhoge schuld. HIER is nog niets gebeurd, en een economische ramp is niet zo spectaculair als vliegtuigen in een gebouw dus het is geen leuke tv.

Voor de rest, kusjeknuf enzo .
Vrijheid
pi_62260880
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef jogy het volgende:
Ik zit dan toevallig ook op een Amerikaanse site en daar is het toch op dat niveau aanbelandt hoor. Mensen met een verdampt pensioen, tentenkampen van uitgezette huizenbezitters komen er dagelijks bij, werkeloosheid tiert er nu al welig en papier met een virtuele waarde van 700 miljard worden uitgegeven om slechte schuld op te potten in een land met een nu al torenhoge schuld. HIER is nog niets gebeurd, en een economische ramp is niet zo spectaculair als vliegtuigen in een gebouw dus het is geen leuke tv.

Voor de rest, kusjeknuf enzo .
Ik ontken ook niet dat die crisis allemaal heel erg is enzo, maar het is toch niet zo dat-ie ineens ontstaan is gister? Mijns inziens heeft die webbot dus een redelijk verkeerde voorspelling gedaan.

( . . )
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:23:19 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62261304
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat die crisis allemaal heel erg is enzo, maar het is toch niet zo dat-ie ineens ontstaan is gister? Mijns inziens heeft die webbot dus een redelijk verkeerde voorspelling gedaan.

( . . )
(hihi . . )

Ik heb er even een quote bij gehaald, inclusief context enzo
quote:
Web Bot Report Foresees October 7 "Turning Point"

"The Time Monks" of the Web Bot Project answered questions on Coast to Coast
radio during the early morning hours on September 22nd, 2008.

Firstly, here is a short recap to the previous Web Bot interview from
September 2nd, 2008:

" The Web Bots see September 22-27, 2008 as precursor dates to the main
turning point date of October 7, 2008. Closely watch events during September
22-27, 2008 for hints as to what to expect on October 7, 2008.

Cliff said whenever "it" happens, and whatever "it" turns out to be, "it
will be a date in history you remember like 9/11, we will remember 10/7.

The Web Bots foresee that October 7, 2008 to February 19, 2009 will be
filled with emotional intensity, and the length of the release period will
be extraordinary. The Web Bots have never picked up any event lasting this
long. In comparison, 9/11 length lasted about 10 days. This event will be
four months of high emotion......."

Based upon the September 22nd interview on Coast to Coast radio with the
Time Monks, here is an outline of what the Web Bots have uncovered for the
following weeks, months and years:

The next year will get very ugly and will change your life worse than 9/11.
It is important to understand the magnitude of the data.
The sort of agony,
grief, pain and rage that was felt the six days following 9/11 will be felt
for five and a half months. From October 7th, 2008 until March of next year.

..

Kijk eens naar het dikgedrukte gedeelte van het laatste stukje, de context zullen we maar zeggen. Jeweets.

bron
eerste deel van een 12 delig ( 2 uur durend ) interview waar ze dus de hele bende uitleggen

Dus.
Vrijheid
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:28:48 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62261456
En verdiep je eens in de crach van 1929 trouwens.
quote:
Op donderdag 24 oktober 1929 begonnen de aandelenkoersen op de New York Stock Exchange extreem te dalen. In de paniek die hierdoor ontstond probeerden beleggers hun aandelen te verkopen, waardoor de koersen volledig inzakten. Aan het einde van de dag (die de geschiedenis zou ingaan als Zwarte Donderdag) waren de meeste aandelen sterk gedaald. Na een kleine opleving daalden de koersen later nog verder. Het dieptepunt van de markt zou uiteindelijk pas bereikt worden op 8 juli 1932 op een niveau van 41,22. Dat niveau was voor het laatst gezien in de negentiende eeuw. Het zou nog tot 1954 duren totdat de koersen weer op het niveau waren van het hoogtepunt in 1929 van 381,17[1].
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beurskrach_van_1929

Dat is dus een crach, die komt niet in een dag.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')