Dit is gewoon bible code niveau.quote:Since then there has been a slew of predictions, some of which follow:
* The Space Shuttle Columbia tragedy when the bot predicted a maritime disaster.
* It accurately predicted the New York blackout in 2003.
* It forecast a major event in relation to Las Vegas 65 days prior to 9/11 - when the terrorists were actually in Las Vegas.
* The bot stated there would be an attack related to a commemorative event prior to an American 587 crash on Veteran's Day.
* It read that there would be an attack on the house or assembly prior to the anthrax scare
* An indication of a military background involving the D.C. sniper case.
* The bot stated gun shot wounding referenced to Vice President Dick Cheney
Eerst 2012 nog meemakenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Nee het volgende:
En als er morgen niks gebeurt, dan hebben 14 oktober nog, en als dán niks gebeurt spring ik gewoon van een brug.
GMTA, hetzelfde zei ik ongeveer tegen een vriend van me. Al zal ik altijd een oogje open houden voor 2012, stiekem dan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Nee het volgende:
En als er morgen niks gebeurt, dan hebben 14 oktober nog, en als dán niks gebeurt spring ik gewoon van een brug.
Ja er zitten wel rare dingen tussen inderdaad maar als op 7 oktober (waar ook ter wereld) de bodem uit de economie valt dan heeft die web bot toch iets van waarde. En in die zin kan je er wel verder onderzoek op plegen, om het duidelijker te maken bijvoorbeeld. En gelukkig zijn de algemene waarschuwingen gratis te zien op www.urbansurvival.com .quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
ach kom
[..]
Dit is gewoon bible code niveau.
Ik wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:30 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, wat doen we nou als inderdaad morgen een ramp gebeurt waar we over 20 jaar nog over kunnen praten, juichen?
Ik deel je gevoel wel een beetje, zit net nieuws te kijken, vandaag was nog slechter dan vorige week maandag op de beurs, de zoogdieren sterven uit daarbij werd een vergelijking getrokken met de verdwijning van de dino's, de gletjers smelten toch nog sneller dan gedacht in ijsland wat rampzalige gevolgen heeft.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wel.. Ik was vandaag ook helemaal actief en lacherig, ik kon er niets aan doen
.
Nee, ligt er helemaal aan wat er gebeurt en ik weet wel dat ALS er iets gebeurt met een 'WTF mijn geld smelt!' dan is dat ook een kans om eens wat nieuws te proberen. If it ain't broke don't fix it. Naja, It is broke! Throw it away!
Als dit echt zo is, dan denk ik dat dat wel als groot genoeg gezien mag worden om de bots gelijk te geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:44 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)_rienk.avi_plain.xml
Rienk Kamer zegt dat het hele kredietsysteem gecrashed is... dat betekent dat bedrijven straks geen geld meer kunnen lenen voor investeringen en het uitbetalen van lonen.
Mjah, als die crisis zich op deze manier doorzet is er wel een erg effectief einde gekomen aan de menselijke invloed op global warming. De co2 emissie zal stevig omlaag gaan :'quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je gevoel wel een beetje, zit net nieuws te kijken, vandaag was nog slechter dan vorige week maandag op de beurs, de zoogdieren sterven uit daarbij werd een vergelijking getrokken met de verdwijning van de dino's, de gletjers smelten toch nog sneller dan gedacht in ijsland wat rampzalige gevolgen heeft.
Ik had echt zoiets van, we gaan allemaal gewoon naar de klote!
En dan hoop ik maar dat er inderdaad licht aan de tunnel gloort
Zelfs de nieuwslezer net "en dan eindelijk ook nog goed nieuws.. een vrijgezellen feest in ierland"
Tenzij die in een dichtbevolkte stad inslaat, geloof ik niet dat dat bedoeld wordtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef Darklight het volgende:
ASTEROID 2008 TC3: A small, newly-discovered asteroid named 2008 TC3 is approaching Earth and chances are good that it will hit. Steve Chesley of JPL estimates that atmospheric entry will occur on Oct 7th at 0246 UTC over northern Sudan [ref]. Measuring only a few meters across, the space rock poses no threat to the ground, but it should create a spectacular fireball, releasing about a kiloton of energy as it disintegrates and explodes in the atmosphere. Stay tuned for updates.
quote:Sinds begin augustus dit jaar gaan er geruchten over het internet dat er op 14 oktober 2008 een massale UFO waarneming zal plaatsvinden die gezien en gefilmd zal worden door miljoenen mensen. Blossom Goodchild, een Australische actrice en schrijfster heeft de hele UFO wereld op z’n kop gezet met gechannelde informatie over de verschijning van een gigantisch buitenaards ruimteschip die drie dagen lang in de lucht te zien zal zijn. Zij noemen zich ‘de Federatie van Licht’, komen uit een andere wereld en zullen op deze manier de aardse bevolking laten zien dat er leven elders in het universum is. Daarbij geven zij de media de gelegenheid hier uitgebreid verslag van te doen en op die manier sceptici en debunkers het zwijgen doen opleggen. Vermoedelijk zal dit gebeuren boven de staat Alabama in Amerika.
Waarom nou altijd weer in Amerika.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit berichtje is ook wel grappig met het oog op 14 oktober
[..].
Die komen dus even lekker intergalactisch ramptoeristje spelen, zo een week na 7 okt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit berichtje is ook wel grappig met het oog op 14 oktober
[..].
Neenee het is idd 3 dagen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:47 schreef Bastard het volgende:
Waarom nou altijd weer in Amerika.
En het is maar 3 uur vlgs mij ipv 3 dagen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:50 schreef Darklight het volgende:
Op Urbansurvival staan die vorige voorspellingen, Space Shuttle etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |