Ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:28 schreef Hekates het volgende:
onverkapte TVPIk wil gewoon graag kunnen meelezen hoe het verder gaat met Thomas!
Zelfde, lijkt me een leuk beestquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:28 schreef Hekates het volgende:
onverkapte TVPIk wil gewoon graag kunnen meelezen hoe het verder gaat met Thomas!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:28 schreef Hekates het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:14 schreef Hekates het volgende:
Wat goed dat jullie er zo voor gaan met Tommi! En ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met de therapeute.
Het is niet zo extreem hoor...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Twinky het volgende:
oeh, TVP. Ik heb drie maanden lang een logeerkat gehad, ongeveer eenzelfde situatie. Mijn eigen kat poepte nog maanden later naast de bak (het vlaggen hield wel op toen de logeerkat wegwas). Er werd heel vaak gevochten en gekrijst, en werd ook absoluut niet beter. Dus ik ben wel benieuwd wat de therapeut zegt!
(Al zal het wel zoiets zijn als in verschillende kamertjes langzaam aan elkaar wennen)
Ik wilde het nog zeggen inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:29 schreef verita het volgende:
Ik hoop dat je in vredesnaam een andere hebt dan die Deliana had, pfff.
hij gaat wel gewoon de bak in en hij piest staant dus dan zit het nog op de muurquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien helpt het om een bak neer te zetten zonder de deksel erop?![]()
Toen ik een 2de kat erbij nam zat de één vol met stress en ging vervolgens overal en nergens plassen, tot ik bij één bak de deksel eraf had gehaald![]()
Nu zit de deksel er weer op en heb ik alleen de klep verwijderd, en het gaat perfect![]()
In ieder geval leuk te horen dat je je zo inzet voor een kat
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Althans... toch?
Daar ga je zeker nooit meer mee stoppen nu.;)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
De biocat lijkt te werken!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |