Laatste tijd niet echt neequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. altijd de oh so serieuze sgele!
Ik net 'opkikker' ofzoquote:
Haha achja hoeft ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laatste tijd niet echt nee
[..]
Ik net 'opkikker' ofzoniet te zuipen die zooi...
Ja daar zit helemaal niks in in die opkikkers ;') ze zijn wel lekker maar moet je niet teveel water erbij doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laatste tijd niet echt nee
[..]
Ik net 'opkikker' ofzoniet te zuipen die zooi...
grote mok, veel water 2 zakjes.... er zit nu wel smaak aanquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja daar zit helemaal niks in in die opkikkers ;') ze zijn wel lekker maar moet je niet teveel water erbij doen.
Ofzo...spicey chicken zit ik te kanen. Of nee te drinken
Dat zeg ik gammaquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
grote mok, veel water 2 zakjes.... er zit nu wel smaak aan!
Nie zo chagerijnen he damequote:
dat is op de veluwe een hips to the hops woord hoor!quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is op de veluwe een hips to the hops woord hoor!
fosho!quote:
hier ook welquote:
En dan van mij zeggen dat ik een droogkloot benquote:
Dat ben je ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan van mij zeggen dat ik een droogkloot ben
Ben geen droogkloot ben gekke aapquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan van mij zeggen dat ik een droogkloot ben
Een droge gekke aap?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ben geen droogkloot ben gekke aap
quote:
Gila is moluks toch? of Indonesisch? (vroeger bij een groep molukkers in de klas gezeten die altijd dat woord gebruiktenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ben geen droogkloot ben gekke aap
Het is Indisch.. oftewel Behasa Indonesia..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gila is moluks toch? of Indonesisch? (vroeger bij een groep molukkers in de klas gezeten die altijd dat woord gebruikten)
hoe verzin je het!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is Indisch.. oftewel Behasa Indonesia..
Gila = Gek / gekke
Monyet = Aap
Tjah where 2 start.. ben sowieso zelf al indisch hahaquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe verzin je het!
welk leuk though
Ik kan het hier niet zienquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
Blegh!!
Ik kwam nog een been tegen net
[ afbeelding ]
En dit moet ik nog doen..
[ afbeelding ]
Allemaal troep op een grote hoop gegooid..
En voor iemand met een schoenenverslaving vind ik dit nog wel mee vallen:
[ afbeelding ]
Kast 1
[ afbeelding ]
Kast 2
Oke ik moet nog 20 paar denk ik van beneden en mijn oude slaapkamer naar zolder brengen.. maar toch..
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
Blegh!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kast 1
[ afbeelding ]
Kast 2
Oke ik moet nog 20 paar denk ik van beneden en mijn oude slaapkamer naar zolder brengen.. maar toch..
lol foto van alllll je schoenen willen we zien!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
Blegh!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kast 1
[ afbeelding ]
Kast 2
hehe daarvoor moet ik nog een dag puinruimenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol foto van alllll je schoenen willen we zien!!!![]()
je hebt wel lekkere warme sloffen!
Maar...je bent toch ook ziek?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
Toen ik het over mijn schoenenverslaving had werd ik aangesproken alsof ik niet goed was
Ben je ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
Toen ik het over mijn schoenenverslaving had werd ik aangesproken alsof ik niet goed was
Die crackverslaving is nog niet genoeg?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben je ook niet
Alleen ik mag een verslaving hebben
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben je ook niet
Alleen ik mag een verslaving hebben
Je vergeet de Sgele verslaving nogquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die crackverslaving is nog niet genoeg?
Oh ook alquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet de Sgele verslaving nog
300quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |