mogguh!quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:29 schreef crazy987 het volgende:
mogge mogge en mogge iedereen =P
en nu ga ik me omkleden =)
mwah op zich hier wel redelijk nieuwe revalidatie is naar verwachting behoorlijk pittig en zwaar!quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, gisteren verjaardag gehad dus voel me aardig pffff hehe
dus rond 12.00 uur ben ik wel weer wakker. voor de rest gaat het![]()
en met u ?
haha ik weetquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:31 schreef WhiteLightning het volgende:
wat heb je leuk behang trouwens crazy987![]()
die had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha ik weet
ook leuke flugel flesjes he
mogguh en tot zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
Tvp voor als ik zo op het werk ben
Mogguh!en tot zo
Heb jij even gelukquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh beide!
Ik ben gebracht naar het station, ben dus gelukkig droog
Mogguh once againquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh en tot zo
en trein ze![]()
Dat dusquote:
Ja ik ook, met de auto naar het station -> trein -> klein stukje lopenquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb jij even gelukik ben ook droog overgekomen, ben met de auto
hahaha, ik heb invloed!quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh once again![]()
[..]
Dat dus![]()
Droxz!!
Lekker he? Ik moet mappen vinden dus ik wandelde net op zolder..mappen nergens te vinden...daar was het ook behoorlijk dood(s)quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik heb invloed!
Djeez, ik heb nog geen telefoon gehad... geen mail... this aardig DOOD hier?!....
Oplos koffie is viesssssssssssssss patrick!quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:32 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
![]()
ik heb maar oploskoffie meegenomenblijkt het dat er dalijk weer verse komt
Mogguh Tripackquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:32 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
![]()
ik heb maar oploskoffie meegenomenblijkt het dat er dalijk weer verse komt
Hier is het ook godsgruwelijk rustig...straks komen ze mij nog vertellen dat ik op moet zoutenquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik heb invloed!
Djeez, ik heb nog geen telefoon gehad... geen mail... this aardig DOOD hier?!....
De hele week loopt ie al te kankeren dat er geen koffie isquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oplos koffie is viesssssssssssssss patrick!
Hebben jullie daar gaan automaten dan?
Alsof je dat erg vindtquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier is het ook godsgruwelijk rustig...straks komen ze mij nog vertellen dat ik op moet zouten
Euhm...werk bevalt me wel, we hebben een heel gezellig en goed presterend team (wat gisteren dus al gehalveerd isquote:
nee nooit van die automaten gehad hier... alleen een koffiezetapparaatquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oplos koffie is viesssssssssssssss patrick!
Hebben jullie daar gaan automaten dan?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Euhm...werk bevalt me wel, we hebben een heel gezellig en goed presterend team (wat gisteren dus al gehalveerd is) Ik verdien best aardig voor iemand die toch wel heel veel aan het Fok!ken is gedurende de week...ja.. ik zou het best jammer vinden als ik hier weg zou moeten
Nee, niet echt eigelijk...quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Lekker he? Ik moet mappen vinden dus ik wandelde net op zolder..mappen nergens te vinden...daar was het ook behoorlijk dood(s)en nu kan ik niet verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |