Behalve dat appie te duur is voor, bezorgen die hier niet. Ik heb al eens gekeken daarna.quote:Op maandag 29 september 2008 19:46 schreef ruud.nl het volgende:
Laat je boodschappen gewoon bezorgen.![]()
http://www.albert.nl/
Maar daarom niet minder echt helaas.quote:Op maandag 29 september 2008 19:46 schreef ehqo het volgende:
Hoezo niet naar buiten kan? Mèjje irrationele angsten.
Daar komt het wel op neer ja. Paniekstoornis, kan er ook niets aan doen. Op de fiets voelde ik me wat dat betreft nog net veilig genoeg. Wandelen daarentegenquote:Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef Cinch het volgende:
Jij kan niet naar buiten zonder fiets?
Wahahahahahahaha.quote:Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef santax het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Paniekstoornis, kan er ook niets aan doen. Op de fiets voelde ik me wat dat betreft nog net veilig genoeg. Wandelen daarentegen
En als het nu nog een goede fiets was geweest he, maar ze hebben er geen ruk aan zo gammel was het ding.
Opzich he ...quote:Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef santax het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Paniekstoornis, kan er ook niets aan doen. Op de fiets voelde ik me wat dat betreft nog net veilig genoeg. Wandelen daarentegen
En als het nu nog een goede fiets was geweest he, maar ze hebben er geen ruk aan zo gammel was het ding.
Zo zie je maar. Wat begon met een fietsendiefstal gaat nu al moord worden.quote:Op maandag 29 september 2008 19:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Opzich he ...
Geld het recht van de sterkste hier.
Jij bent niet sterk genoeg om naar buiten te gaan en je eigen eten te halen.
Dus ..
Gaat TSl dood !
quote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef Herald het volgende:
HOAX
TS komt maar wat graag naar buiten om zijn minderjarige vriendinnetje vol te pompen!
Dude als jij echt pleinvrees oid had gehad.quote:Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef santax het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Wat begon met een fietsendiefstal gaat nu al moord worden.
je mag ook in natura betalenquote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef santax het volgende:
[..]
Waar zou ie te koop zijn? En wat zou ie moeten kosten, want ik heb niet echt pieken
Ah meneer is psycholoog? Dat wist ik niet. Als iemand me maar eerder had gezegt dat dit de oplossing wasquote:Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude als jij echt pleinvrees oid had gehad.
Dan had een fiets ook niet uitgemaakt.
Niet zo zielig doen omdat je een rot jeugd hebt gehad.
Gewoon hard voor jezelf zijn !![]()
Tering ..
Speel jij ook zo'n gratis racespel? Ik ben de naam even kwijt... Iets met Track nog wat.quote:
De laatste tijd niet meer, maar daar had ik een eigen server voor ja. Trackmaniaquote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Speel jij ook zo'n gratis racespel? Ik ben de naam even kwijt... Iets met Track nog wat.
trackmaniaquote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef Olep het volgende:
Speel jij ook zo'n gratis racespel? Ik ben de naam even kwijt... Iets met Track nog wat.
Neen ik ben geen pscycholoog.quote:Op maandag 29 september 2008 19:57 schreef santax het volgende:
[..]
Ah meneer is psycholoog? Dat wist ik niet. Als iemand me maar eerder had gezegt dat dit de oplossing wasZit ik mezelf voor niets vol te proppen met oxazepam op de momenten dat ik perse ergens heen moet. Denk je dat ik mijn arts voor de medische tuchtraad moet slepen?
Onder de naam santax?quote:Op maandag 29 september 2008 20:00 schreef santax het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer, maar daar had ik een eigen server voor ja. Trackmania
Tja en toch is het in de praktijk zo dat ik met therapie al een heel stuk gekomen ben. Maar de oxazepam werken echt. En ik weet zelf ook wel dat het rotzooi is. Ik heb er nooit meer dan 5 in huis en gebruik ze alleen als ik echt niet anders kan. Overzicht en snel weg kunnen zal zeker meespelen. Ik ben buiten nog niet gepakken genomen. Maargoed, als ik de enige was met een angststoornis zou ik je gelijk kunnen geven, maar met een SPH zou je moeten weten dat er honderduizenden mensen last van hebben. Er zit niet voor niets een speciale afdeling in het Universitair Ziekenhuis van Maastricht dat zich alleen maar met dit soort dingen bezig houd. Maargoed, ik kwam hier ook niet om te klagen dat ik paniekaanvallen heb. Ik kwam om te klagen dat mijn fiets is gejat en dat dat voor mij wellicht grotere gevolgen heeft dan voor iemand 'normaal' is.quote:Op maandag 29 september 2008 20:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ik ben geen pscycholoog.
Maar voordat ik nachtwaker werd heb ik SPH gedaan.
( telt niet maar goed )
Oxazepam is een angstremmer als ik mij niet vergis , en tevens kalmeringsmiddel.
Maar denk je nou echt dat die zooi je helpt de straat op te gaan ?
Ik wil best geloven dat er een heel naar verhaal en dergelijke achter zit en dat er wat stekkers los zitten daardoor.
Maar dat jij je met je fiets wel veilig voelt, dat is in mijn oren complete onzin.
Wat voor extra bescherming bied een fiets ?
Dat je sneller weg kan ?
Dat je hoger zit ?
Als ik het zo hoor ben jij ooit buiten eens te grazen genomen en wil jij nou het overzicht overal hebben en tevens een manier hebben om snel weg te kunnen.
Wel TS , dat kan ook als je hard rent.
Het gaat niet weg door die troep die je slikt
Het gaat alleen over als jij er wat aan doet
En niet de oxazepam.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:05 schreef santax het volgende:
[..]
Tja en toch is het in de praktijk zo dat ik met therapie al een heel stuk gekomen ben. Maar de oxazepam werken echt. En ik weet zelf ook wel dat het rotzooi is. Ik heb er nooit meer dan 5 in huis en gebruik ze alleen als ik echt niet anders kan. Overzicht en snel weg kunnen zal zeker meespelen. Ik ben buiten nog niet gepakken genomen. Maargoed, als ik de enige was met een angststoornis zou ik je gelijk kunnen geven, maar met een SPH zou je moeten weten dat er honderduizenden mensen last van hebben. Er zit niet voor niets een speciale afdeling in het Universitair Ziekenhuis van Maastricht dat zich alleen maar met dit soort dingen bezig houd. Maargoed, ik kwam hier ook niet om te klagen dat ik paniekaanvallen heb. Ik kwam om te klagen dat mijn fiets is gejat en dat dat voor mij wellicht grotere gevolgen heeft dan voor iemand 'normaal' is.
Daar speelde ik de gratis versie mee. Paar maanden geleden heb ik United Forever gekocht en toen heb ik een nieuw account gemaakt, Santario.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |