FAILquote:Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Pruim: Telefoonnummer?
SA: *geeft vaste nummer*
SA: Op mijn vaste nummer ben ik moeilijk bereikbaar.
Daar heb je eigenlijk best wel een puntquote:
Oh god...ik ben in de states ook wel eens heel lomp behandeld hoor dus doe nou maar niet net alsof je in het Walhalla woont want dat doe je niet. Zeker nu niet met die enorme berg economische teringzooi...quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 19:11 schreef Agiath het volgende:
Laatst werd ik geholpen door mensen in een winkel.
Maar in jouw wereld staat er fruit achter de toonbank?
QFT.quote:Op maandag 29 september 2008 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh god...ik ben in de states ook wel eens heel lomp behandeld hoor dus doe nou maar niet net alsof je in het Walhalla woont want dat doe je niet. Zeker nu niet met die enorme berg economische teringzooi...
US Fanboys
waar slaat dit trouwens opquote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef Agiath het volgende:
Verkapt-kijk-mij-dure-pakken-dragen topic trouwens
Oh. Dat gebruik ik wel vaker bij domme mutsen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:16 schreef Skaff-a het volgende:
ik heb een kwartier om het woord ''pruim'' gelachen en hoe het werd gebruiktpruim in winkel, pruim schrijft op
HAHAHAHAHAHAHA
Ik ga het uitleggen:quote:Op maandag 29 september 2008 19:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
waar slaat dit trouwens opik zie het al vaker maar ik snap er niks van
HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 29 september 2008 19:16 schreef Skaff-a het volgende:
ik heb een kwartier om het woord ''pruim'' gelachen en hoe het werd gebruiktpruim in winkel, pruim schrijft op
HAHAHAHAHAHAHA
Waarom geef je dan niet meteen je mobiel nummer?quote:Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Pruim: Telefoonnummer?
SA: *geeft vaste nummer*
SA: Mijn mobiel is 06-12...
Pruim: Nee, ik vind het wel genoeg zo.
SA: *WTF?*
SA: Op mijn vaste nummer ben ik moeilijk bereikbaar.
Dus jij koopt kleren in een te grote maat om ze vervolgens weken later pas te kunnen dragen als ze dan wel aan de maat zijnquote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef ehqo het volgende:
Gewoon maatje 48 een paar keer te heet wassen. Maak van je eigen probleem niet andermans problemen.
Nee. Mijn maat hebben ze altijd wel.quote:Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus jij koopt kleren in een te grote maat om ze vervolgens weken later pas te kunnen dragen als ze dan wel aan de maat zijn
Een pak laat je stomen, en daardoor krimpt je kleding doorgaans niet.quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef ehqo het volgende:
Gewoon maatje 48 een paar keer te heet wassen. Maak van je eigen probleem niet andermans problemen.
OH.quote:Op maandag 29 september 2008 19:52 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Een pak laat je stomen, en daardoor krimpt je kleding doorgaans niet.
Omdat dat ding wel eens opgeladen moet worden en ie dan uitstaan. Bij mij dan.quote:Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Waarom geef je dan niet meteen je mobiel nummer?
Je gsm kan gewoon aan blijven als hij in de oplader zit hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 19:54 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Omdat dat ding wel eens opgeladen moet worden en ie dan uitstaan. Bij mij dan.
Ja toch? Waarom wist ik dat niet ?quote:Op maandag 29 september 2008 19:57 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Je gsm kan gewoon aan blijven als hij in de oplader zit hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |