Volgens mij komt Kally het niet te weten.quote:
Je kan niet eens even rustig bellen tijdens het programma. Voor je het weet is de reclame al begonnen! *Oquote:
Alleen als Brian staat te luisteren...quote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, wat is het rustig hier..
ik kom maar ff meeposten, straks gooien ze ons subforum dicht en dat willen we niet![]()
on-topic: rory zit al heel lang op het toilet..hij zal toch niet
Dat wordt de cliffhanger van morgen. Of overmorgen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij komt Kally het niet te weten.
Anders hadden ze vlak voor de reclame wel een scheldende Kally laten zien als clifhanger.
w-j!quote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, wat is het rustig hier..
ik kom maar ff meeposten, straks gooien ze ons subforum dicht en dat willen we niet![]()
on-topic: rory zit al heel lang op het toilet..hij zal toch niet
ik kom ons lieve sub-forum reddenquote:Op maandag 29 september 2008 19:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen als Brian staat te luisteren...
Wat doe jij hier? Kon je nergens anders mensen pesten?
Nee, dit komt ze vanavond niet te weten, tuurlijk niet.quote:Op maandag 29 september 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt de cliffhanger van morgen. Of overmorgen.
Hier is weken keihard naartoe gewerkt!
Succesquote:Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik kom ons lieve sub-forum redden
quote:
Dat meen je?quote:Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ondertiteling: Ik hoop dat ze het hoord.
Wondershampoo.quote:Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef willem-jozef het volgende:
gisela komt onder de douche vandaan en heeft opeens krullen, wtf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |