Lijkt me ook eerlijker voor de maffia, die kunnen nu in ieder geval hun mogelijke burgemeesterkandidaat steunen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dus weer eens zoals de hele oude manier ipv eerst burgemeester en dan pas alle andere rollen
Ja tuurlijk, dan is er ook gelijk strijd van: ik stem op die, want die kan het goed. Nee je moet op die stemmen, want blabla.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef lynda het volgende:
Nou toen we in een grijs verleden begonnen met dit spel werden eerst de rollen verdeeld.. Als in je bent maffia OF dorpsbewoner..
Daarna stemmen voor burgemeester en hierna de speciale rollen als bodyguard..
Oh zo, dat zou wel kunnen jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef lynda het volgende:
Nou toen we in een grijs verleden begonnen met dit spel werden eerst de rollen verdeeld.. Als in je bent maffia OF dorpsbewoner..
Daarna stemmen voor burgemeester en hierna de speciale rollen als bodyguard..
Zoals tripack ook al zegt kun je dat soms niet van te voren weten. Ik was de laatste dagen bezig met dingen die iets belangrijker waren dan het maffia spelquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heel simpel. Als je een rol hebt die niet gelijk is aan dorpsbewoner dan moet je gewoon elke dag er ff bij kunnen zijn. Als je dorp bent boeit dat minder.
Jij was mafia dus kan het gewoon niet wat er straks gebeurde (of was het gisteravond?)
Kijk, ik zeg niet dat je moet posten in elk topic en elk uur, maar iig wel stemmen uitbrengen.
Als ik dan lees dat SG geen kills van mafia doorkrijgt, tja, dan zakt mijn broek daar behoorlijk diep vanaf.
Je hoeft niet mee te doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals tripack ook al zegt kun je dat soms niet van te voren weten. Ik was de laatste dagen bezig met dingen die iets belangrijker waren dan het maffia spel
Doe eens niet zo sufquote:
We zaten steeds met z'n 4en op msn, Timmmmm, Tamiiii, Hawaii_Tim en ik, daar hebben we overlegd en vervolgens nog even via een PM rondgestuurd wat de plannen waren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jullie hadden steeds al besloten voordat anderen er uberhaupt iets over gezegd hadden
Sorry, was niet echt duidelijk of je mee deed als speler of niet?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef PrincePolly het volgende:
16. Sheepcidusflikker es op lezen!!!!!!!!!!!!!! PP (?)
Zoals ik al zei kan ik op mijn mobiel mijn pm niet in dus kon niet mailen. Ik wist vantevoren niet dat het de volgende dag zo druk zou worden, heb van 's ochtends tot 's nachts zitten monteren omdat er van alles mis gingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:28 schreef Robier het volgende:
[..]
We zaten steeds met z'n 4en op msn, Timmmmm, Tamiiii, Hawaii_Tim en ik, daar hebben we overlegd en vervolgens nog even via een PM rondgestuurd wat de plannen waren.
Maar ik blijf erbij dat toen je 's avonds zelfs nog gepost hebt je ook wel even door had kunnen geven dat je de volgende dag echt niet online kon komen, je had zelfs onze emailadressen.
Oke, daar kon je niets aan doen dan inderdaad. Vergeven en vergetenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kan ik op mijn mobiel mijn pm niet in dus kon niet mailen. Ik wist vantevoren niet dat het de volgende dag zo druk zou worden, heb van 's ochtends tot 's nachts zitten monteren omdat er van alles mis ging
Hij stond niet in de lijst dus kun jij niets aan doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:38 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Sorry, was niet echt duidelijk of je mee deed als speler of niet?
Dealquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:45 schreef Robier het volgende:
[..]
Oke, daar kon je niets aan doen dan inderdaad. Vergeven en vergeten.
Edit: En hoop dat je het inmiddels wel hebt weten te fixen.
Dat is totaal niet zo, of robier of ik stuurde altijd PM's rond met wat zullen we doen, dan hoor ik daar én van jou, en van tamiiii en van Hawaii_tim (meestal) niets, en pas wanneer we dan zelf maar overleggen stuurden we rond, die en die gaan we killen, en dan kom jij om half 10 eens met overleg, terwijl je daarvoor al wel deed posten! Maakt niet uit, maar dan moet je niet zeggen dat je erbuiten werd gehouden. Maar wat robier zegt, laten we er verder maar weer over ophouden, ook wat er verder vorige ronde allemaal misgingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Overigens had ik het gevoel dat jij en timmmm toch steeds deden waar je zelf zin in had, als ik kwam met een suggestie werd het toch weggewuifd. Jullie hadden steeds al besloten voordat anderen er uberhaupt iets over gezegd hadden
lieve ladi... is het ook mogelijk dat je de tips die je geeft ook in de OP zet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:16 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga vandaag na 17:00 ofzo rollen verdelen, dus tot die tijd is inschrijven nog mogelijk. Na het rollen verdelen, kan men zich verkiesbaar stellen en morgen om 19:00 zal de burgemeester bekend zijn.
Ghehe, boefje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
Hij is dan ook een grote janksmoel.. niks van aantrekken.
Altijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ghehe, boefje.
Ben je weer uit op een relletje?
Ik kan in de OP wel een link zetten naar de kills enzo? Is dat wat je bedoelt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lieve ladi... is het ook mogelijk dat je de tips die je geeft ook in de OP zet.
vaak ben ik na 1900 niet meer online en moet ik 4 topics doorzoeken voor de hints die om 1900 gegeven zijn
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kan in de OP wel een link zetten naar de kills enzo? Is dat wat je bedoelt?
Iets over de pot, die de ketel verwijt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Altijd.
Wat niet wegneemt dat wat ik schreef gewoon waar is. Dat kunnen je medespelers ook beamen lijkt me zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |