En daarom mag je helemaal niets zeggen? SG is er ook al lang bij en weet dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
True, maar om daar nu over op SG te gaan zeuren is dan een beetje overdreven! hij deed het toch goed deze spelronde?
Dat is waar, maar voorlopig lees ik alleen van mensen die wat te zeuren over SG hebben! Ik wilde gewoon ook iets goeds zeggen, want hij heeft het pgoed gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daarom mag je helemaal niets zeggen? SG is er ook al lang bij en weet dat dat niet werkt.
Ik waardeer dat hij het spel ook leidt maar ik ga daar niet voor op mn knieënKom zeg. Iedereen maakt fouten, ik deed het en SG ook. Je kunt dat beter benoemen dan dat de volgende dezelfde fouten maakt.
Dat is al vaker gezegdquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is waar, maar voorlopig lees ik alleen van mensen die wat te zeuren over SG hebben! Ik wilde gewoon ook iets goeds zeggen, want hij heeft het pgoed gedaan
Heb je het nu over mij? Je weet niet eens waarom ik niet meer mee doequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
1 misverstandje en je doet niet meer mee
Iets met ruggegraat en het is maar een spelletje enzo
Waarom dan niet meer harajuku? Nu weet ik dat ik nieuw ben, maar vorige ronde was je toch de fok!maffia drijfveer! Zonder jou is het veel minder leuk!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij? Je weet niet eens waarom ik niet meer mee doe
Daarom. Robier zou de enige zijn die ook nog naar hints kijkt ed, als hij niet mee doet ben ik weer de enige en daar heb ik niet echt jok an. En if Im not mistaken is dat ook de reden dat hij niet meer meedoet. Correct me if Im wrong thoquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom dan niet meer harajuku? Nu weet ik dat ik nieuw ben, maar vorige ronde was je toch de fok!maffia drijfveer! Zonder jou is het veel minder leuk!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom. Robier zou de enige zijn die ook nog naar hints kijkt ed, als hij niet mee doet ben ik weer de enige en daar heb ik niet echt jok an. En if Im not mistaken is dat ook de reden dat hij niet meer meedoet. Correct me if Im wrong tho
Ach kom zeg, de vorige keren ging het precies zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:36 schreef -SG- het volgende:
Ohja want er komen geen nieuwe mensen meer bij die naar de hints kijken:'). Ik doe deze rond weer mee.
Het ging wel exact zo. Het schijnt zelfs dat de mafia mij heeft afgemaakt ipv de nachtwaker!!! omdat ik de hints opgelost zou hebben en zij zo nog een kans zouden hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:39 schreef -SG- het volgende:
Nee hoor, maar als je niet meer wilt mee doen, het is jou keuze.
Ik deeeeenk dat de maffia jou afmaakte omdat jij twee stemmen had, en dat 3 vs. 2 waarvan 1 nachtwaker beter te doen is dan 5 vs. 2quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging wel exact zo. Het schijnt zelfs dat de mafia mij heeft afgemaakt ipv de nachtwaker!!! omdat ik de hints opgelost zou hebben en zij zo nog een kans zouden hebben.
We lopen tegen exact dezelfde problemen aan. Inactieve speciale rollen en niemand die naar hints kijkt.
Robier, doe eens meeDan doe ik ook
Nee, maar hoe fucking moeilijk is het om een keer naar de hints te kijken? Echt hoor. Mensen snappen toch zelf ook wel dat je bij zo een spel niet 3 dagen weg kunt blijvenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:42 schreef -SG- het volgende:
Ja maar helaas weet je van te voren niet wie er inactief is.
Jij moet niet denken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik deeeeenk dat de maffia jou afmaakte omdat jij twee stemmen had, en dat 3 vs. 2 waarvan 1 nachtwaker beter te doen is dan 5 vs. 2
Ik deed ook meequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom. Robier zou de enige zijn die ook nog naar hints kijkt ed, als hij niet mee doet ben ik weer de enige en daar heb ik niet echt jok an. En if Im not mistaken is dat ook de reden dat hij niet meer meedoet. Correct me if Im wrong tho
Daarom zei ik ook 'Er waren heus wat mensen die af en toe kwamen kijken,' om de mensen die er dus wel waren niet voor het hoofd te stotenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik deed ook mee
Dat ik niet altijd tijd heb en daardoor soms wat later ben, wil niks zeggen. Ik kon soms alleen bevestigen, maar ik heb ook genoeg naar alternatieven van genoemde hints gezocht. Heb niet veel kunnen vinden, maar kom op.
Als iedereen zo flauw doet of ermee stopt, dan laat maar
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef Robier het volgende:
Ok, ik doe nog wel een rondje mee, als Hara dan ook mee doet en we misschien 2 of 3 nieuwe spelers hebben die ook actief meedoet kan het nog wel wat worden.
aaaaah dat denk je misschien, maar ik ben ook heul actief geweest bij de maffia, en daar was ik wel goed bezig (toch robier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar hoe fucking moeilijk is het om een keer naar de hints te kijken? Echt hoor. Mensen snappen toch zelf ook wel dat je bij zo een spel niet 3 dagen weg kunt blijvenEn dan hoef je geen 5 uur per dag online te zijn of zo, dat zeg ik helemaal niet.
En het spel is gewoon niet leuk meer als je de enige bent die wat doet. Er waren heus wat mensen die af en toe kwamen kijken, maar ik was bij dorp wel degene die alles kon oplossen. En Robier was dat bij de mafia.
Dat is toch gewoon niet leukKun je dat echt niet begrijpen?
Hij zei ook over jou dat je wel aanwezig was. Maar de rest..quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
aaaaah dat denk je misschien, maar ik ben ook heul actief geweest bij de maffia, en daar was ik wel goed bezig (toch robier?) het is wel zo dat robier de enige was die aan overleggen wilde doen, naast mij. Maar hoewel hij goed bezig was, dat was ik toch ook wel! (maar misschien niet even goed, maar ik deed mijn best)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |