Ja!quote:
Well, there's a surprisequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Graag! ik was maffia en snapte nog niet alles
Dat was over robierquote:De avond viel. Iedereen lag veilig binnen in bed en de oogjes gingen toe. Maar Trigaliti (Dorpsidioot) zat nog achter zijn computer spelletjes te spelen. Totdat hij iets aan de deur hoorde rammelen. 1 Knal door zijn hoofd. Verder waren er geen sporen te bekennen.
Was dit de perfect crime? Of toch niet?
Timmmmmquote:Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was BaraCupraCuda niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.
Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar BaraCupraCuda bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader.
Tamiiiiquote:Thieske (dorpsbewoner) zat aan de keukentafel na te denken over de middag. Lekker een koel biertje erbij die Thieske met liefde wilde opdrinken. Maar dat biertje ging nooit op. Zo geruisloos mogelijk was iemand naar binnen geslipt. 10 kogels had de dader ervoor nodig. 9 in de romp en 1 in het hoofd. Verder was er niks bekent over de moord.
Majoquote:In het buurthuis zaten veel mensen (zoals elke zaterdagavond). Ze zaten lekker wat spelletjes te spelen en wat muziek te luisteren. PrincePolly (bodyguard) had het naar zijn zin. Natuurlijk het was een bizarre week. Maar dat mocht de pret niet drukken. Toen PrincePolly rond 6 uur naar huis ging was er niemand op straat. Lallend en zingend ging PrincePolly naar huis. Een auto, met vermoedelijk een pools kenteken, reed hard de straat in. Knal! Boem! PrincePolly mocht het ongeval helaas niet overleven.
Hawaii_Timquote:Zoals PrincePolly in het buurthuis zat, zat ook YoSander (bodyguard) in het buurthuis.Na zo'n rumoerige week was YoSander wel toe aan een mooi einde van de week. Vuurwerk afsteken. Wel wat illigaal dacht hij maar na zo'n week mag dat wel. Of lekker op vakantie gaan? Heerlijk er een weekje tussenuit gaan. Met zulke gedachtes liep YoSander het buurthuis uit naar zijn huis. "He? Het licht staat aan? Ik had alles toch uitgedaan." Dacht YoSander. Voordat hij zijn sleutel in het sleutelgat kon steken werden er 15 schoten op hem afgevuurd. Hij overleefde deze moordaanslag niet.
Kan je ook uitleggen waarom een bepaalde hint bij een bepaald persoon hoorde? Zou niet weten wat de 15 aan mij linkt namelijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat was over robier
[..]
Timmmmm
[..]
Tamiiii
[..]
Majo
[..]
Hawaii_Tim
Je sigquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen waarom een bepaalde hint bij een bepaald persoon hoorde? Zou niet weten wat de 15 aan mij linkt namelijk
Edit: ah ja, 2 + 7 + 3 + 3
2733quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen waarom een bepaalde hint bij een bepaald persoon hoorde? Zou niet weten wat de 15 aan mij linkt namelijk
Edit: ah ja, 2 + 7 + 3 + 3
Ja die sloeg op tamiiii. Maarja het was ook een gok. en 91 is nog geen 19.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dan was die van tami wel verkankerd als 91 dus op postcount sloegJuist daarom koos is debbie ipv tami
Ja maar hallo, aantal posts verandert met de dag, dat kun je niet gebruiken. Gemiddelde wel maar dit nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja die sloeg op tamiiii. Maarja het was ook een gok. en 91 is nog geen 19.
Dat is één foutje in al die hints, dat moet toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar hallo, aantal posts verandert met de dag, dat kun je niet gebruiken. Gemiddelde wel maar dit niet
DAt is het punt toch niet. Ik wilde tamiiii al veel eerder maar toen "oh nee, dat kan niet want dat is postcount en die verandert met de dag"quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is één foutje in al die hints, dat moet toch wel kunnen?
True, maar om daar nu over op SG te gaan zeuren is dan een beetje overdreven! hij deed het toch goed deze spelronde?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt is het punt toch niet. Ik wilde tamiiii al veel eerder maar toen "oh nee, dat kan niet want dat is postcount en die verandert met de dag"
Dat is gewoon een crappy 'gok' natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |