abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62035554
Welkommetje
pi_62035670
1. -SG-
2. Susi
3. Isdatzo
4. Harajuku.
5. B.ertha
6. Yosander
7. Krioro
8. Rimas
9. tripack
10. Barra
11. Boswachter
12. Hawaii_Tim
13. timmmmm
14. Robier
15. Lynda
16. Sheepcidusflikker es op lezen!!!!!!!!!!!!!! PP (?)
17. Sheepcidus
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  Moderator dinsdag 30 september 2008 @ 21:52:45 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62035907
Jeetje zeg, ik heb een paar keer meegedaan waarbij ik behoorlijk actief was, alleen deze keer was ik drukker dan ik had verwacht. In het begin heb ik goed meegespeeld, ik was een van de actiefsten! Om nou te zeggen dat ik inactief was is echt onzin de laatste 2 dagen was ik alleen zo druk dat ik fok niet kon checken zit te twijfelen of ik deze ronde weer mee doe maar als het zo moet laat dan maar...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_62035951
wtf

Afijn.. wanneer is het de bedoeling dat we ongeveer beginnen?
En is het nu wel zo dat EERST de rollen worden verdeeld (maffia of dorp), daarna burgermeester en speciale rollen (dorpsoudste, bodyguard etc etc)
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:06:11 #230
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_62036388
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:53 schreef lynda het volgende:
wtf

Afijn.. wanneer is het de bedoeling dat we ongeveer beginnen?
En is het nu wel zo dat EERST de rollen worden verdeeld (maffia of dorp), daarna burgermeester en speciale rollen (dorpsoudste, bodyguard etc etc)
ik dacht dat wanneer we tussen de 16 en 20 personen hadden we konden beginnen
eerst worden de rollen Maffia/Dorp/ enkle speciale rollen. en daarna word de burgermeester gekozen en dan worden de bodyguards gekozen...

dacht dat het op die manier ging
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_62036601
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef MaJo het volgende:
Jeetje zeg, ik heb een paar keer meegedaan waarbij ik behoorlijk actief was, alleen deze keer was ik drukker dan ik had verwacht. In het begin heb ik goed meegespeeld, ik was een van de actiefsten! Om nou te zeggen dat ik inactief was is echt onzin de laatste 2 dagen was ik alleen zo druk dat ik fok niet kon checken zit te twijfelen of ik deze ronde weer mee doe maar als het zo moet laat dan maar...
Nouja, we hebben wel verloren omdat je die laatste dagen er niet was... Het maakt natuurlijk niet uit als je een dag niet in kan loggen maar geef het dan in ieder geval ff door, misschien hadden we dan iets kunnen regelen.
pi_62036691
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef MaJo het volgende:
Heel simpel. Als je een rol hebt die niet gelijk is aan dorpsbewoner dan moet je gewoon elke dag er ff bij kunnen zijn. Als je dorp bent boeit dat minder.
Jij was mafia dus kan het gewoon niet wat er straks gebeurde (of was het gisteravond?)
Kijk, ik zeg niet dat je moet posten in elk topic en elk uur, maar iig wel stemmen uitbrengen.
Als ik dan lees dat SG geen kills van mafia doorkrijgt, tja, dan zakt mijn broek daar behoorlijk diep vanaf.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_62036725
nou ik vind het lullig om te zeggen dat ik helemaal niet actief was, ik heb constant alles meegelezen (alleen had ik dan geen tijd meer om ook nog veel te posten) en nja hints hoefde ik niet op te lossen want ik was maffia.. maar ik was er wel actief mee bezig al heb ik gewoon niet altijd tijd om het te volgen en vaak later online kom.. maar ik heb me dr wel mee bezig gehouden vraag maar aan tim
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:17:51 #234
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_62036758
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef Robier het volgende:

[..]

Nouja, we hebben wel verloren omdat je die laatste dagen er niet was... Het maakt natuurlijk niet uit als je een dag niet in kan loggen maar geef het dan in ieder geval ff door, misschien hadden we dan iets kunnen regelen.
soms kan je dat eenmaal niet van tevoren weten... en ja het is ook erg vervelend lijkt me.... dit was mijn 1e hele ronde.. de vorige keer dat ik meedeed was precies hetzelfde probleem..

ik denk als we een paar ronden (redellijk) goed doorkomen, dat er dan wel meer mensen mee gaan doen en dat je meer actievelingen hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
pi_62036769
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:06 schreef tripack het volgende:

[..]

eerst worden de rollen Maffia/Dorp/ enkle speciale rollen. en daarna word de burgermeester gekozen en dan worden de bodyguards gekozen...

Als we een spelleider annex TS hebben die na 21:30 nog wakker is dan kun je vandaag nog wat verwachten , maar ik denk dat er morgen weer een dag is
pi_62036850
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:06 schreef tripack het volgende:

[..]

Dus weer eens zoals de hele oude manier ipv eerst burgemeester en dan pas alle andere rollen
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:21:30 #237
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_62036865
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:18 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Als we een spelleider annex TS hebben die na 21:30 nog wakker is dan kun je vandaag nog wat verwachten , maar ik denk dat er morgen weer een dag is
dat is ook een belangrijk punt idd
myminicity
pi_62036911
ik doe deze ronde denk ik even niet mee.. ik vond het erg leuk en ik begon het ook te snappen maar heb komende week echt te weinig tijd
pi_62036957
1. -SG-
2. Susi
3. Isdatzo
4. Harajuku.
5. B.ertha
6. Yosander
7. Krioro
8. Rimas
9. tripack
10. Barra
11. Boswachter
12. Hawaii_Tim
13. timmmmm
14. Robier
15. Lynda
16. Sheepcidus
17. PP
18. PS
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:25:39 #240
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_62036988
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:21 schreef lynda het volgende:

[..]

Dus weer eens zoals de hele oude manier ipv eerst burgemeester en dan pas alle andere rollen
ow zodat niet gelijk degene die voor burgermeester willen gaan, verdacht zijn?
dat zou wel wat schelen denk ik
myminicity
pi_62037021
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:21 schreef lynda het volgende:

[..]

Lijkt me ook eerlijker voor de maffia, die kunnen nu in ieder geval hun mogelijke burgemeesterkandidaat steunen.
pi_62037549
Nou toen we in een grijs verleden begonnen met dit spel werden eerst de rollen verdeeld.. Als in je bent maffia OF dorpsbewoner..
Daarna stemmen voor burgemeester en hierna de speciale rollen als bodyguard..
pi_62037618
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef lynda het volgende:
Nou toen we in een grijs verleden begonnen met dit spel werden eerst de rollen verdeeld.. Als in je bent maffia OF dorpsbewoner..
Ja tuurlijk, dan is er ook gelijk strijd van: ik stem op die, want die kan het goed. Nee je moet op die stemmen, want blabla.

Daar kun je al veel hints uithalen of op het verkeerde spoor worden gezet
pi_62037728
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef lynda het volgende:
Oh zo, dat zou wel kunnen ja .
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:55:21 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62037917
Ik dacht dat alleen bodyguard na verkiezingen gingen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator dinsdag 30 september 2008 @ 23:26:44 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62038899
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Heel simpel. Als je een rol hebt die niet gelijk is aan dorpsbewoner dan moet je gewoon elke dag er ff bij kunnen zijn. Als je dorp bent boeit dat minder.
Jij was mafia dus kan het gewoon niet wat er straks gebeurde (of was het gisteravond?)
Kijk, ik zeg niet dat je moet posten in elk topic en elk uur, maar iig wel stemmen uitbrengen.
Als ik dan lees dat SG geen kills van mafia doorkrijgt, tja, dan zakt mijn broek daar behoorlijk diep vanaf.
Zoals tripack ook al zegt kun je dat soms niet van te voren weten. Ik was de laatste dagen bezig met dingen die iets belangrijker waren dan het maffia spel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_62039329
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zoals tripack ook al zegt kun je dat soms niet van te voren weten. Ik was de laatste dagen bezig met dingen die iets belangrijker waren dan het maffia spel
Je hoeft niet mee te doen.
  Moderator woensdag 1 oktober 2008 @ 00:02:19 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62039765
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:43 schreef Robier het volgende:

[..]

Je hoeft niet mee te doen.
Doe eens niet zo suf Ik wilde graag meedoen maar ik kreeg het drukker dan ik verwacht had. Als ik dat vantevoren had geweten had ik niet meegedaan. En waarom ik niks heb laten horen? Omdat ik alleen tijd had om op mijn mobiel te checken waarop ik geen PM's kan checken. En om nou in het topic zelf dat soort berichten te zetten is ook weer zo wat

Overigens had ik het gevoel dat jij en timmmm toch steeds deden waar je zelf zin in had, als ik kwam met een suggestie werd het toch weggewuifd. Jullie hadden steeds al besloten voordat anderen er uberhaupt iets over gezegd hadden
pi_62040234
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jullie hadden steeds al besloten voordat anderen er uberhaupt iets over gezegd hadden
We zaten steeds met z'n 4en op msn, Timmmmm, Tamiiii, Hawaii_Tim en ik, daar hebben we overlegd en vervolgens nog even via een PM rondgestuurd wat de plannen waren.

Maar ik blijf erbij dat toen je 's avonds zelfs nog gepost hebt je ook wel even door had kunnen geven dat je de volgende dag echt niet online kon komen, je had zelfs onze emailadressen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:38:14 #250
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62040375
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef PrincePolly het volgende:

16. Sheepcidusflikker es op lezen!!!!!!!!!!!!!! PP (?)
Sorry, was niet echt duidelijk of je mee deed als speler of niet?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')