ik dacht dat wanneer we tussen de 16 en 20 personen hadden we konden beginnenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:53 schreef lynda het volgende:
wtf
Afijn.. wanneer is het de bedoeling dat we ongeveer beginnen?
En is het nu wel zo dat EERST de rollen worden verdeeld (maffia of dorp), daarna burgermeester en speciale rollen (dorpsoudste, bodyguard etc etc)
Nouja, we hebben wel verloren omdat je die laatste dagen er niet was... Het maakt natuurlijk niet uit als je een dag niet in kan loggen maar geef het dan in ieder geval ff door, misschien hadden we dan iets kunnen regelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef MaJo het volgende:
Jeetje zeg, ik heb een paar keer meegedaan waarbij ik behoorlijk actief was, alleen deze keer was ik drukker dan ik had verwacht. In het begin heb ik goed meegespeeld, ik was een van de actiefsten! Om nou te zeggen dat ik inactief was is echt onzinde laatste 2 dagen was ik alleen zo druk dat ik fok niet kon checken
zit te twijfelen of ik deze ronde weer mee doe maar als het zo moet laat dan maar...
Heel simpel. Als je een rol hebt die niet gelijk is aan dorpsbewoner dan moet je gewoon elke dag er ff bij kunnen zijn. Als je dorp bent boeit dat minder.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef MaJo het volgende:
Jeetje zeg, ik heb een paar keer meegedaan waarbij ik behoorlijk actief was, alleen deze keer was ik drukker dan ik had verwacht. In het begin heb ik goed meegespeeld, ik was een van de actiefsten! Om nou te zeggen dat ik inactief was is echt onzinde laatste 2 dagen was ik alleen zo druk dat ik fok niet kon checken
zit te twijfelen of ik deze ronde weer mee doe maar als het zo moet laat dan maar...
soms kan je dat eenmaal niet van tevoren weten... en ja het is ook erg vervelend lijkt me.... dit was mijn 1e hele ronde.. de vorige keer dat ik meedeed was precies hetzelfde probleem..quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, we hebben wel verloren omdat je die laatste dagen er niet was... Het maakt natuurlijk niet uit als je een dag niet in kan loggen maar geef het dan in ieder geval ff door, misschien hadden we dan iets kunnen regelen.
Als we een spelleider annex TS hebben die na 21:30 nog wakker is dan kun je vandaag nog wat verwachten , maarquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik dacht dat wanneer we tussen de 16 en 20 personen hadden we konden beginnen
eerst worden de rollen Maffia/Dorp/ enkle speciale rollen. en daarna word de burgermeester gekozen en dan worden de bodyguards gekozen...
dacht dat het op die manier ging
Dus weer eens zoals de hele oude manier ipv eerst burgemeester en dan pas alle andere rollenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik dacht dat wanneer we tussen de 16 en 20 personen hadden we konden beginnen
eerst worden de rollen Maffia/Dorp/ enkle speciale rollen. en daarna word de burgermeester gekozen en dan worden de bodyguards gekozen...
dacht dat het op die manier ging
dat is ook een belangrijk punt iddquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als we een spelleider annex TS hebben die na 21:30 nog wakker is dan kun je vandaag nog wat verwachten , maarik denk dat er morgen weer een dag is
ow zodat niet gelijk degene die voor burgermeester willen gaan, verdacht zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dus weer eens zoals de hele oude manier ipv eerst burgemeester en dan pas alle andere rollen
Lijkt me ook eerlijker voor de maffia, die kunnen nu in ieder geval hun mogelijke burgemeesterkandidaat steunen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dus weer eens zoals de hele oude manier ipv eerst burgemeester en dan pas alle andere rollen
Ja tuurlijk, dan is er ook gelijk strijd van: ik stem op die, want die kan het goed. Nee je moet op die stemmen, want blabla.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef lynda het volgende:
Nou toen we in een grijs verleden begonnen met dit spel werden eerst de rollen verdeeld.. Als in je bent maffia OF dorpsbewoner..
Daarna stemmen voor burgemeester en hierna de speciale rollen als bodyguard..
Oh zo, dat zou wel kunnen jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef lynda het volgende:
Nou toen we in een grijs verleden begonnen met dit spel werden eerst de rollen verdeeld.. Als in je bent maffia OF dorpsbewoner..
Daarna stemmen voor burgemeester en hierna de speciale rollen als bodyguard..
Zoals tripack ook al zegt kun je dat soms niet van te voren weten. Ik was de laatste dagen bezig met dingen die iets belangrijker waren dan het maffia spelquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heel simpel. Als je een rol hebt die niet gelijk is aan dorpsbewoner dan moet je gewoon elke dag er ff bij kunnen zijn. Als je dorp bent boeit dat minder.
Jij was mafia dus kan het gewoon niet wat er straks gebeurde (of was het gisteravond?)
Kijk, ik zeg niet dat je moet posten in elk topic en elk uur, maar iig wel stemmen uitbrengen.
Als ik dan lees dat SG geen kills van mafia doorkrijgt, tja, dan zakt mijn broek daar behoorlijk diep vanaf.
Je hoeft niet mee te doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals tripack ook al zegt kun je dat soms niet van te voren weten. Ik was de laatste dagen bezig met dingen die iets belangrijker waren dan het maffia spel
Doe eens niet zo sufquote:
We zaten steeds met z'n 4en op msn, Timmmmm, Tamiiii, Hawaii_Tim en ik, daar hebben we overlegd en vervolgens nog even via een PM rondgestuurd wat de plannen waren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jullie hadden steeds al besloten voordat anderen er uberhaupt iets over gezegd hadden
Sorry, was niet echt duidelijk of je mee deed als speler of niet?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef PrincePolly het volgende:
16. Sheepcidusflikker es op lezen!!!!!!!!!!!!!! PP (?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |