* Cypress_Hill gaat in de startblokken staan.quote:Op maandag 29 september 2008 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
waar heb je de vuilniszak naartoe gegooit dan
quote:
anders leer je lezen pauperquote:Op maandag 29 september 2008 17:38 schreef .bamboo.forest. het volgende:
Om de ergernis groter te maken wil het net zijn dat er toevallig veel geld in zat (gewoonlijk zit er hooguit 5 euro aan losgeld in) omdat mijn buurman [i]vijftig euro[/i] van me had geleend en die contant terug had betaald. Daarnaast zaten er twee kassa bonnen in ter waarde van +/- [i]70 euro[/i] (die heb ik nodig om het geld dat ik op mijn werk had voorschoten te declareren).
Jij bent degene die 120 euro veel geld vind, wie iser nou de pauperquote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef Euner het volgende:
[..]
[..]
anders leer je lezen pauper
¤50+¤70 = ¤120 en niet ¤50
Ontopic;
eens met klacht, ben blij dat je rijbewijs en pasjes er niet in zaten
Ik heb niet gezegt dat ik het veel vond?quote:Jij vind 120 euro veel geld, wie is hier nou de pauper.
Fout, studenten ruimen niet op, iig niet op een vast tijdstipquote:Op maandag 29 september 2008 18:20 schreef BreathMe het volgende:
verkapt -kijk-mij-eens-student-zijn topic.
hij zei 70quote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef Euner het volgende:
[..]
[..]
anders leer je lezen pauper
¤50+¤70 = ¤120 en niet ¤50
Ontopic;
eens met klacht, ben blij dat je rijbewijs en pasjes er niet in zaten
Hij zei: "70 euro veel geld noemenquote:
hij typte:quote:Op maandag 29 september 2008 18:38 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hij zei: "70 euro veel geld noemen" en niet "70", pauper
Bedankt nu stond dit topic niet meer in MyATquote:Op maandag 29 september 2008 18:22 schreef ondeugend het volgende:
Oftopic en wat slechte grappen verwijderd.
Ik heb de vuilniszak naar z'n huisafval depot van de gemeente gegooit.quote:Op maandag 29 september 2008 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
waar heb je de vuilniszak naartoe gegooit dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |