Wtf?quote:Op maandag 29 september 2008 17:08 schreef plokmijn het volgende:
Hoeveel RAM heb je? En je CPU? Ik raad je aan:
------------1 Gb -------------------2.4 >-----------------
390 Ram ongeveer ( zeer zeer weinig)quote:Op maandag 29 september 2008 17:08 schreef plokmijn het volgende:
Hoeveel RAM heb je? En je CPU? Ik raad je aan:
------------1 Gb -------------------2.4 >-----------------
?quote:Op maandag 29 september 2008 17:18 schreef fransbreda het volgende:
Ja ik blijf geen geheugen weggeven.Koop zelluf
Ow edit: je hebt een hele nieuwe pc nodig.![]()
Ow dan gaat het wel werken!!!!!!!!!!1111111quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef _AntiiKill het volgende:
ja ik ga mischien pc van me vriend overkopen voor 100 euries.
Lijkt me strak plan, die van jouw is antiek.quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef _AntiiKill het volgende:
ja ik ga mischien pc van me vriend overkopen voor 100 euries.
haha xdquote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Lijkt me strak plan, die van jouw is antiek.
zou niet weten, had erna gekeken maar ben het vergetenquote:
Ja dat is de maatstaf! Jij hebt er op gecomputerd, dus is het automatisch een goeie pc, waar je zo maar 100 euro voor geeft, terwijl je geen zak verstand hebt van wat er in zitquote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
zou niet weten, had erna gekeken maar ben het vergeten
maar het is wel een goeie pc want heb er zelf ook vaak op gecomputerd
ik had toch al gezegd heb er al na gekeken!?quote:Op maandag 29 september 2008 17:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja dat is de maatstaf! Jij hebt er op gecomputerd, dus is het automatisch een goeie pc, waar je zo maar 100 euro voor geeft, terwijl je geen zak verstand hebt van wat er in zit
En toen was je het weer vergeten. Dus je weet het niet. Dus wat lul je nou?quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
ik had toch al gezegd heb er al na gekeken!?
Ja maar ik weet toch dat het een goeie computer isquote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En toen was je het weer vergeten. Dus je weet het niet. Dus wat lul je nou?
Oh ja! Als jij hem gebruikt hebt, dan is het een goede computer hoor!quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
maar het is wel een goeie pc want heb er zelf ook vaak op gecomputerd
Hoe kun je nou weten of het een goede pc is als je de specs niet kan onthouden?quote:Op maandag 29 september 2008 17:31 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch dat het een goeie computer is
als ik weet dat het een goeie pc is ga ik toch niet perse de specs onthouden?
Nouja jij kan 2.4 GHz met 1024 MB ram goed vinden, aangezien dat beter is dan je huidige PC, maar wij vinden het nog steeds kut en antiekquote:Op maandag 29 september 2008 17:31 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch dat het een goeie computer is
als ik weet dat het een goeie pc is ga ik toch niet perse de specs onthouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |