John de Mol (miljardair!)
De vraag is alleen hoe slim is Willem!
quote:
op 11-26-1999 om 06:26 PM schreef amappa het volgende:
Panther, wil jij niet mijn vriendinnetje worden. Mijn huidige vriendin luistert nooit, maar dan ook nooit naar mij!
Altijd al geweten dat je een kwallie was, pak je spullen!!!
Bart is dan volgens mij de tweede genomineerde, maar blijft wederom.
Bart, Willem en Ruud blijven over. (Bart is bij mij met stip gestegen en Willem als een baksteen gezakt.)
Ruud wint.
Willem had bij de 2e nominatieronde aangegeven dat Maurice en Ruud zijn "maten" waren en dat hij met deze 2 over wou blijven. Natuurlijk kunnen dit soort "vriendschappen" in de loop van de tijd wisselen, maar tussen Willem en Bart zie ik nog steeds niet zo heel veel gebeuren. En Willem is absoluut die meest berekenende van het stel. Hij zal toch ook wel inzien dat Maurice niet echt concurrentie is en Bart wel....
quote:
op 11-26-1999 om 06:21 PM schreef Panther het volgende:
Mijn vriendje zegt dat eerst Bart eruit wordt gestemd, en dat daarna de overgebleven drie uit solidariteit met elkaar alledrie tegelijk opstappen of Veronica voor het blok zetten. Zit wel wat in denk ik.
Dan denk ik dat jou vriendje niet kan tellen.
Volgens mijn berekeningen (moeilijke som) blijven er dan nog 4 over.
quote:
op 11-27-1999 om 01:40 AM schreef Katjoeng het volgende:
Willem blijft over, de rest verlaat het huis met voedselvergiftiging
Tja, van deze kant had ik het nog nooit bekeken, maar dit zou voor V misschien nog wel het mooiste scenario zijn. Ik hoor die gluiperd nu al lachen.........
Scherpe opmerking hoor........
quote:
op 11-27-1999 om 11:01 AM schreef Juul het volgende:![]()
![]()
LOL DIGGER
![]()
![]()
Maar wie van ons krijgt dan die 250000 ?????????
Kunnen we daar dan niet een deal over sluiten? Ben ik gelijk niet meer van de stufie afhankelijk.....
quote:
op 11-27-1999 om 11:01 AM schreef Juul het volgende:![]()
![]()
LOL DIGGER
![]()
![]()
Maar wie van ons krijgt dan die 250000 ?????????
Bart zou de winnaar moeten worden ware het niet dat sneaky Willem als voedseldeskundige het legionellasyndroom in het BB huis introduceert waarvan de bewoners uiteindelijk het slachtoffer van worden(eventueel inclusief Martin (who the f... is Martin) en/of Sbientje)).
Phileine, wat ben je mooi
[Dit bericht is gewijzigd door Juul (Datum 27 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Juul (Datum 27 November 1999).]
Als dat zo is kun je die 250.000 ballen wel shaken Juul, gaat het nog tussen mij en Ted....
In het BB-huis wordt dat denk ik Ruud of Willem (bordurend nederland kiest), ik hoop stiekem toch op Bart.
quote:
op 11-27-1999 om 02:54 PM schreef Katjoeng het volgende:
En Sateh Ajam is ook lekkermaar dan niet van kip Petranella want zij is mijn held voor het aanpakken van Sbientje
Natuurlijk dat is het, Willem stelt kip a la Meuniere (of iets dergelijks) Bart doet het slachtwerk onderwijl stoere vehalen vetellend over Bosnie en dan gaat Ruud buiten op het terras op zijn dooie gemakkie de kip plukken. "Verdorie dat heeft toch wel wat, dat was vroeger heel gewoon weetje. Verdikkie je moest je eigen eten slachten en schoonmaken, verdikkie dat kennen de mensen niet meer. Een beest dat je een naam hebt gegeven en verzorgt toch slachten en opeten.
Weet je wat het is de mensen weten gewoon niet meer wat ze eten". En dat uren lang want een kip heeft veel veren en ze laten niet makkelijk los.
VOO is helemaal over de rooie over het kipslachtverbod en elimineert Bart en Ruud.
Willem wint , totdat er een nationale protest actie uitbarst tegen de sneaky Willem zodat uiteindelijk Karin wint.
Katjoeng dat was een briljante opmerking.
quote:
op 11-27-1999 om 04:31 PM schreef Juul het volgende:
Pfffffffff stelletje zeurpieten
Zo ken ik je weer, met je mooie glimlach
Op een gegeven moment was je foto niet meer om aan te zien waardoor we ons al aardig ongerust maakten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |